روز یکشنبه ۵ مرداد ماه ۱۳۹۹، پنجمین دوره «جشنواره تبلیغات ایران»، با حضور مدیران ارشد دولتی و فعالان روابط عمومی و تبلیغات سازمانها و شرکتها برگزار شد و ایرانسل پنج نشان شاهین این جشنواره، از جمله رتبه نخست و نشان «شاهین طلایی» در سه بخش مسؤولیت اجتماعی، تبلیغات دیجیتال و پوستر تبلیغاتی و نیز شاهین نقرهای بخش تیزر تلویزیونی و شاهین برنزی بخش آگهی رادیویی را دریافت کرد.
بهگزارش برات نیوز، در این مراسم که با توجه به لزوم رعایت پروتکلهای بهداشتی به صورت آنلاین برگزار شد، ایرانسل شاهین طلایی بخش ویژه «مسؤولیت اجتماعی شرکتی» را به همراه شرکت ایران خودرو از آن خود کرد. در این بخش، رتبههای دوم و سوم، به ترتیب به شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) و شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان، تعلق گرفت.
بیشتر بخوانید: همکاری ایرانسل و سازمان شهرداری ها و دهیاری ها
ایرانسل، همچنین در بخش تبلیغات دیجیتال-ویدئوی تبلیغاتی (به خاطر ویدیوی یلدا) و طراحی تبلیغاتی و معماری گرافیکی-پوستر (کمپین گیگ میباره) نیز موفق به دریافت رتبه نخست جشنواره و نشان شاهین طلایی شد.
ایرانسل علاوه بر این، در بخش تبلیغات دیداری و شنیداری-تیزر تلویزیونی، رتبه دوم (نشان شاهین نقرهای) و در بخش تبلیغات دیداری و شنیداری-آنونس (آگهی رادیویی) نیز رتبه سوم (نشان شاهین برنزی) را از آن خود کرد.
پنجمین دوره «جشنواره تبلیغات ایران»، با هدف معرفی و تقدیر از فعالان برتر عرصه تبلیغات، بهدلیل رعایت پروتکلهای بهداشتی، به صورت آنلاین برگزار شد.