تلاش برای ایمن تر کردن بازی ها یک مسئولیت اجتماعی است.

به گزارش برات نیوز، این کار شامل تلاش برای مبارزه با نفرت‌پراکنی، آزار و اذیت است.

مایکروسافت، تینتندو و سونی رقابت‌های معمول خود برای بهبود بازی‌های آنلاین را کنار می‌گذارند.

تدوین اصول مشترک برای ایمن تر کردن بازی ها

این سه شرکت،‌ مجموعه‌ای از اصول مشترک را برای افزایش ایمنی بازی ها به ویژه برای نسل نوجوان و جوان،‌ تدوین کرده‌اند.

این اصول، شامل مفاهیم رادیکال نمی‌شود.

اما به روشنی بیان می‌کند که بازیکنان مضر و انواع سوءاستفاده‌های ممکن را تحمل نخواهد کرد.

برای شروع فرآیند ایمن‌ کردن بازی ها ، این سه شرکت قول ارائه ابزارهای پیشگیری را داده‌اند.

این ابزارها عبارتند از:

شخصی‌سازی، استفاده آسان از ابزارهای ایمنی، کدهای رفتاری و سیستم‌های که جلوی سوء استفاده را قبل از وقوع می‌گیرند.

این شرکت‌ها قول همکاری با برخی نهادها برای ایمن تر کردن بازی ها را داده‌اند.

این نهادها عبارتند از :

دولت‌ها، نیروهای انتظامی و شرکای صنعتی (مانند بوردهای رتبه‌بندی).

بیشتر بخوانید: تشدید نظارت بر بازی های رایانه‌ای

آنها معتقدند نفرت‌پراکنی، آزار و اذیت و سوء استفاده از بازیکنان جوان، جایی در بازی‌هایشان ندارد.

غول‌های بازی‌سازی نیز تصمیم گرفته‌اند به همین ترتیب گزارش سوء استفاده را بر اساس قوانین مشخص ارائه دهند.

آنها قصد دارند به همه درخواست‌های قانونی پاسخ دهند.

این مسئله به معنی یک تغییر بزرگ در استراتژی شرکت‌های بازی‌سازی نیست.

مایکروسافت، تینتندو و سونی اقدامات گسترده‌ای برای راضی کردن کاربران از بازی‌های آنلاین انجام داده‌اند.

برخی از آنها عبارتند از:

ارائه ابزارهای کنترلی به والدین و اعمال سیاست‌های ضد سوء استفاده در ساخت بازی‌ها.

با این وجود، تشکیل یک جبهه مشترک می‌تواند باعث کاهش تناقضات شود.

انتظارات کاربران نیز از شرکت‌های سازنده شفاف و روشن می‌شود.

به این صورت کار ایمن تر کردن بازی ها راحت‌تر دنبال خواهد شد.

فرقی نمی‌کند شما از چه پلتفرمی استفاده می‌کنید.

چون می‌دانید که همه این شرکت‌ها با برنامه‌ای یکسان جلوی هرگونه سوء استفاده‌ای را خواهند گرفت.

اشتراک گذاری :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *