1. خانه
  2. اقتصاد
  3. بانک و بیمه
  4. فعالیت‌ها و خدمات بانک آینده زیر ذره بین برات نیوز
بانک و بیمهمنتخب سردبیر

فعالیت‌ها و خدمات بانک آینده زیر ذره بین برات نیوز

بانک آینده

بانک آینده یک شرکت سهامی عام در حوزه خدمات مالی است که در سال 1391 افتتاح شد. این بانک که در ابتدا نام آن بانک تات بود، پس از ادغام چند بانک به وجود آمد و در زمینه های مختلف بانکداری اختصاصی، بانکداری شرکتی، کارت اعتباری و مدیریت سرمایه گذاری در حال خدمت به مردم ایران است. در ادامه در مورد تاریخچه و شرح فعالیت‌های این بانک خواهید خواند. با برات نیوز همراه باشید.

معرفی و آمار و ارقام بانک آینده در یک نگاه

بانک آینده، در تلاش است؛ در قالب یک بانک تجاری پای‌بند به اصول و اخلاق حرفه‌ای و تخصصی بانکداری، در سطح جهانی و در داخل کشور، در چارچوب قانون عملیات بانکی بدون ربا، در طول یک دوره برنامه‌ریزی، در جمع بانک‌های تراز اول خصوصی کشور قرار گیرد. درآمد بانک سرمایه بانک با تأیید سهام‌داران، طی این سال‌ها با افزایش قابل توجه از هشت  هزار میلیارد ریال به 45 میلیارد ریال، افزایش یافته است. سود خالص این بانک در سال 97 رقم 116 میلیارد تومان و مجموع دارایی های این بانک در همین سال 1341 هزار میلیارد تومان است. سازمان مدیریت صنعتی ایران هر ساله یک ارزیابی و رتبه بندی از رشد شرکتها و موسسات ایرانی بر اساس شاخص‌های نقدینگی، بدهی و بازار انجام می‌دهد. این بانک در همان سال‌های ابتدای تاسیس با موفقیت‌های خوبی روبرو شد به طوری که در سال ۱۳۹۱، بانک آینده با ۳۹ پله رشد از جایگاه ۱۲۵ در سال ۹۰ به جایگاه ۸۶ ارتقاء یافت، و این امر به دلیل افزایش درآمدهای مشاع بانک از میزان ۴۶۳۰ میلیار ریال به ۱۱۵۶۱ ریال در ظرف مدت یکسال بوده ‌است. همچنین در رده ‌بندی صد شرکت برتر ایران (شرکت‌های برتر کشور) سازمان مدیریت صنعتی ایران در سال ۹۳ که مربوط به سال مالی گذشته بود، بانک آینده با ۴۹ پله صعود به رتبه ۳۷ در میان ۱۰۰ شرکت برتر ایران دست یافت.

تعداد دستگاه خودپرداز بانک آینده 1074عدد، تعداد دستگاه پایانه شعب 1680 و تعداد کارت صادر شده   ۴,۱۸۹,۲۷۳ است. طبق گفته سایت بانک، گسترش بانکداری مجازی، تمرکز بر فعالیت‌های بانکداری بین‌الملل، حرکت در جهت تشکیل مؤسسه مالی مادر تخصصی چند‌منظوره، افزایش مستمر بهره‌وری سرمایه‌های انسانی و قدرت خلاقیت، تخصص و تعلّق سازمانی آن‌ها، مهندسی فرآیندها و کاهش قیمت تمام‌شده محصولات و خدمات برای مشتریان، هم‌زمان با افزایش کیفیت آن‌ها، و به‌طور کلی ارزش‌آفرینی مستمر و در حد اعلا برای تمام گروه‌های ذی‌نفع بانک، از استراتژی‌های بنیادین تاسیس این بانک است. ارزش‌آفرینی برای مشتریان، تشخیص نیازهای آشکار و پنهان آن‌ها و پاسخ‌گویی موثر‌تر و سریع‌تر از رقبا به این نیازها، در راستای تامین حقوق سهام‌داران و تحقق راهبردهای کلان کشوری، نیز از جمله اصول پذیرفته شده سهام‌داران و مدیریت بانک آینده است.

بانک آینده
ر رده ‌بندی صد شرکت برتر ایران در سال ۹۳ بانک آینده با ۴۹ پله صعود به رتبه ۳۷ در میان ۱۰۰ شرکت برتر ایران دست یافت.

تاریخچه بانک آینده

بانک تات را می توان هشتمین بانک خصوصی ایران نامید که بعدا با ادغام چند بانک دیگر تبدیل به بانک آینده شد. مدیر عامل آن بانک سید بهاالدین هاشمی بود که کار را با 200 میلیارد تومان آغاز کرد و نام بانک از سه حرف اول تجربه، اعتماد و توسعه (تات) برداشته بود. علاوه بر این تعدادی دیگر از سهامداران به نام کشور نیز در سهام بانک تات دست داشتند. در جلسه غیرعلنی مجلس در خصوص اختلاس چند هزار میلیارد تومانی که آن سالها به وجود آمد، بانک تات به دلیل مشکل در شفاف سازی سهامداران منحل شد و در اردیبهشت ۱۳۹۱ اعلام شد که مجوز فعالیت بانک تات به علت انجام تخلفات عدیده و طی نکردن مسیر قانونی تأسیس لغو شده ‌است.

به موجب همین امر، بانک آینده به استناد مصوبه یک‌هزار و یکصد و سی و هفتمین جلسه شورای پول و اعتبار، از مجموعه سهام‌داران بانک تات، مؤسسه مالی و اعتباری صالحین و مؤسسه مالی و اعتباری آتی (۷۵ درصد سهام) و پذیره‌نویسان جدید (۲۵ درصد سهام) در تیرماه سال ۱۳۹۱ تشکیل شده و در قالب یک بانک تجاری خصوصی با سرمایه پایه هشتصد میلیارد تومان و با راهبرد حضور مؤثر و کارآمد در حوزه‌های خدمات بانکداری: خرد، تجاری، مؤسسه‌ای و اختصاصی، به ارائه خدمت به مردم عزیز و مشتریان خود می‌پردازد.. متعاقباً، بانک آینده، بر اساس مجوزهای صادره از سوی بانک مرکزی ایران و سازمان بورس و اوراق بهادار؛ تحت شماره ۴۴۲۳۲۵ در تاریخ ۱۶/۰۵/۱۳۹۲ به ثبت رسید. بانک آینده از مجموعه بیش از ۱۷هزارسهامدار، پس از طی مراحل لازم، در تاریخ ۲۶/۱۲/۱۳۹۳ موفق به اخذ مجوز فعالیت به شماره ۳۴۹۱۴۴/۹۳از بانک مرکزی شد.

اهداف بانک آینده:

بانک آینده اهداف خود را چنین برمی‌شمارد:

  • کسب جایگاه رقابتی استراتژیک برتر در شبکه‌ی بانک‌های خصوصی کشور، در چارچوب قانون عملیات بانکداری بدون ربا.
  • شناخته‌شدن به‌عنوان یک بانک متمایز و ارزش‌آفرین برای مشتریان.
  • تبدیل‌شدن به یک بانک جامع با دارا‌‌بودن معیارها و استانداردهای جهانی در شبکه‌ی بانکی خصوصی کشور، در جهت تأمین منافع کلیه‌ی ذینفعان.
  • جلب رضایت و وفاداری مشتریان از طریق تعامل مستمر و نزدیک، تشخیص و درک به‌هنگام نیازهای متنوع پولی و مالی آن‌ها و پاسخ‌گویی، در قالب ارائه‌ی‌ بسته‌های خدماتی و راهکارهای جامع.
  • توانمندسازی سرمایه‌های انسانی و تغییر در نگرش و رفتار آن‌ها، همراه با ایجاد محیط سازمانی برانگیزاننده و قائل‌شدن ارزش و احترام برای همه‌ی کارکنان از طریق ایجاد یک سازمان یادگیرنده.
  • خلق مزیت رقابتی پایدار با هدف نفوذ و کسب سهم از مشتریان و بازار، از طریق ایجاد و توسعه شایستگی‌های کلیدی در حوزه‌های مختلف خدمات بانکداری (خرد، شرکتی، سرمایه‌گذاری و اختصاصی) و بهینه‌سازی سهم آن‌ها در پُرتفُوی (سبد سهام یا پُرتفُوی (به فرانسوی: Portfolio)) درآمدهای بانک.
  • ایجاد اطمینان کامل برای سهام‌داران و بازار نسبت به ثبات و کیفیت سودآوری بانک.
  • فعالیت در قالب یک شرکت مادر فعالیت‌های چندمنظوره (conglomerate holding company) به‌منظور ارزش‌افزایی، متنوع‌سازی خدمات و محصولات، بهینه‌سازی پُرتفُوی درآمدها، مدیریت ریسک بانک و کسب جایگاه مناسب در بازار‌های پولی و مالی در سطح ملی و در تراز جهانی.
  • ارتقای مستمر بهره‌وری بانک، با تاکید بر ارتقای کمیت و کیفیت سودآوری، توسعه قابلیت‌های کلیدی در زمینه‌ی بانکداری مجازی، مدیریت

    علمی منابع و مصارف و مدیریت در تمام کسب و کارهای بانک، در جهت ارتقای رضایت مشتریان.

  • همسان‌سازی شاخص‌های مالی و عملکردی بانک با استانداردهای بین‌المللی صنعت بانکداری.
  • تعهد به ساده‌سازی، روان‌سازی، ایجاد سهولت، سرعت و بهینه‌سازی کلیه ساز و کارهای عرضه به‌موقع خدمات و محصولات بانک به مشتریان، هم‌زمان با نوآوری و اجرای طرح‌های ابتکاری در تولید خدمات و محصولات نوین مورد نیاز مشتریان، در تراز جهانی.
  • تلاش در جهت ارتقای ارزش و اعتبار نام تجاری و تصویر اجتماعی بانک، به‌عنوان هویت (برند) برتر در نظام بانکی کشور.
  • ایفای مسئولیت اجتماعی در جهت افزایش رفاه جامعه و تقویت تولید و ایجاد پایداری در توسعه‌ی اقتصادی کشور به عنوان عضوی فعال و پیشرو.

چشم انداز بانک آینده

بانک آینده چشم انداز خود را اینگونه توصیف می کند: ما ایمان داریم که همه با هم با ارائه‌ راه حل‌های منحصر به فرد به نیازهای مشتریان و سهامداران‌مان، تجهیز‌شدن به فناوری‌های روز دنیا، ارتقای توان‌مندی حرفه‌ای خود و تولید محصولات و خدمات جدید، با سرعت، دقت و کیفیت بالا، مطابق با نیازهای پنهان بازار، تلاش جمعی در ارائه‌ی خدمات مشتاقانه به مشتریان و مردم عزیز ایران، اعتماد به مشتریان وفادار و نیک‌اندیش ، بکارگیری بهترین راه‌حل‌ها در راه رسیدن به قله توانمندی‌ها و مسئولیت پذیری، و با ایفای نقش موثر به منظور ایجاد زندگی بهتر برای مردم عزیزمان، به یکی از برترین موسسات مالی چند منظوره خصوصی در کشور و دارای اعتبار در سطح بین‌المللی و نماد نوآوری، ارزش‌آفرینی و سرآمدی تبدیل خواهیم شد.

چشم انداز بانک آینده
تبدیل به یکی از برترین موسسات مالی چند منظوره خصوصی در کشور و دارای اعتبار در سطح بین‌المللی، چشم انداز بانک آینده است

مسئولیت اجتماعی

بانک آینده به عنوان بانکی سرآمد، از رویکرد اخلاقی و توسعه جامعه برای شفافیت و پاسخگویی به ذی نفعان خود استفاده می‌کند. این بنگاه‌ حساسیت ویژه ای به مقوله مسئولیت اجتماعی و پاسخگویی اجتماعی دارد و دیدگاه های مرتبط با حفظ ثبات کره زمین و زیست بوم سازمان در حال و آینده را ترویج می‌کند. بانک آینده از طریق مسئولیت اجتماعی شرکتی و مراوده با ذی نفعات، انتطارات و مقررات محلی را درک کرده و ارتقا می‌دهند. لذا تعریف و اجرای برنامه‌ها در حوزه‌های: آموزش و پرورش کودکان و نوجوانان، سلامت فردی و اجتماعی، توسعه فرهنگی، حفظ محیط زیست، مدیریت مصرف انرژی و هم چنین حمایت از طرح‌های کاهش مصرف انرژی را به عنوان اولویت سازمانی خود برگزیده است. از جمله برنامه ها و اقداماتی که بانک آینده در این راستا انجام داده است می‌توان به مواردی مانند زیر اشاره کرد: ساخت و تحویل مدرسه ۶ کلاسه در زاهدان – شهریور ۱۳۹۶ ، ساخت و تحویل دبیرستان ۱۱ کلاسه امیدآینده در آساوله شهرستان سنندج – شهریور ۱۳۹۶، ساخت و تحویل مدرسه ۶ کلاسه امید آینده در مهرشهر بیرجند – شهریور ۱۳۹۶ ، ساخت و تحویل مدرسه ۶ کلاسه امید آینده در ریگان کرمان – شهریور ۱۳۹۶ و حمایت مالی از چهارمین جشنواره کشوری نوجوانان خوارزمی – دی ماه ۱۳۹۶، تقدیر از قهرمانان نابینا و کم بینای مسابقات پارالمپیک ریو در همایش چشم‌های قهرمان – آذرماه ۱۳۹۶ ، کمک مالی به زلزله زدگان غرب کشور و ارسال بسته های لوازم تحریر برای دانش آموزان این مناطق – آذرماه ۱۳۹۶ ، تعهد برای ساخت ۲۵ خانه بهداشت در استان کرمانشاه در راستای کمک به زلزله زدگان – آذرماه ۱۳۹۶.

کارکنان و اعضای هیئت مدیره

تعداد کارمندان بانک آینده در حال حاضر، مجموعه‌ای از 3900 نیروی انسانی توانا و حمایت نزدیک به 3 میلیون نفر مشتری، در قالب یک بانک تجاری خصوصی و با راهبرد حضور مؤثر و کارآمد در حوزه‌های خدمات بانکداری: خرد، تجاری، مؤسسه‌ای و خدمات بانکداری اختصاصی در بستر آخرین دستاوردهای فناوری اطلاعات و ارتباطات، با 276 شعبه در سراسر کشور، مشغول فعالیت است.  اگر این تعداد کارمند در مقایسه با کارمندان دیگر بانک‌ها برایتان سوال است باید بگوییم که یکی از اشکالات قانونی وارد شده از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به بانک آینده تعداد شعب این بانک بود. مجموع شعب دو مؤسسه مالی و اعتباری آتی و صالحین و بانک لغو امتیاز شده تات بسیار بیش از حد قانونی بود، لذا بانک مرکزی خواهان کاهش تعداد شعب این بانک شد. بنابراین بانک آینده برای رفع مشکل قانونی خود مجبور شد دو سوم شعب خود را تعطیل و نیروهای کار خود را به شدت تعدیل نماید.

مدیر عامل بانک آینده محمد فطانت‌فرد و رئیس هیئت مدیره علی سعیدی است. اعضای هیئت مدیره این بانک دکتر جلال رسول اف عضو هیئت مدیره با تحصیلات دکترای مدیریت استراتژیک؛ موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی که مدیرعامل و رییس هیئت‌مدیره بانک کشاورزی از سال ۱۳۷۶ تا ۱۳۸۴ و مدیر عامل بانک دی بوده است، محمد علی بهزادان نایب رییس هیئت مدیره،  ناصر کریمی عضو هیئت مدیره، دکتر مرتضی شاکری عضو هیئت مدیره است.

بیشتر بخوانید: معرفی بانک دی، بانک ارزش آفرین

خدمات بانک آینده

آخرین خدمات بانک آینده شامل تسهیلات، خدمات ریالی، سپرده های سرمایه‌گذاری بانک آینده، محاسبه اقساط تسهیلات، صندوق ضمانت سپرده‌ها، درخواست فروش سهام عدالت و … است. در قسمت بانکداری اختصاصی این بانک بخش هایی چون صندوق‌‌های سرمایه‌گذاری، خدمات بازار سرمایه، خدمات CIP فرودگاهی، ایران کارت، خدمات اجاره خودرو، شناسایی مشتریان ویژه بانک در شعب وجود دارد.

خدمات ریالی این بانک شامل انواع ضمانت نامه‌ها، صدور انواع ضمانت‎نامه سریع در زمان کوتاه، صدور انواع ضمانت‌نامه برای شرکت‌ها با تخفیفات کارمزدی، دریافت آسان ضمانت‌نامه شرکت در مزایده و مناقصه، پرداخت در ازای ۱۰ درصد نقد به همراه وثایق، کارمزد در ازای وثایق درجه یک مانند وجه نقد، سپرده و اوراق ۰.۵ درصد، کارمزد در ازای وثایق درجه دو غیر منقول ۰.۷۵ درصد، کارمزد در ازای وثایق درجه سوم مانند چک و سفته ۱ درصد، چک و اعتبارات اسنادی – داخلی است.

بانک آینده، در راستای تقویت ارتباط بین بازار پول و سرمایه و ارائه خدمات بهتر به مشتریان که در بازار سرمایه فعال هستند یا قصد خرید و فروش سهام و اوراق بهادار در بورس اوراق بهادار را دارند؛ اقدام به ارائه دو محصول جدید «حساب متصل» و «سامانه پیکاپ» را نموده است. همچنین از دیگر خدمات جدید بانک آینده می‌توان به سامانه کیلید، کارت های اعتباری، صدور گواهی تمکن مالی در شعب منتخب تهران و صندوق امانات بانک آینده است. کیلید یک سامانه‌ بانکداری اینترنتی و همراه است که برای رفع نیازهای بانکی شرکت‌های کوچک و متوسط طراحی شده است. با استفاده از کیلید شما می‌توانید گردش کار کاغذی صدور و امضای چک در شرکت خود را به شکل الکترونیکی و امن انجام دهید. بخش راهبری کیلید به مدیر شرکت این امکان را می‌دهد که برای همه‌ نقش‌های داخل شرکت (کارمند حسابداری، حسابدار ارشد، امضا دارها، مدیران اجرایی و …) بر اساس نیاز، دسترسی‌های مشخص و مورد نظر را به حساب‌های بانکی شرکت ایجاد کند.

بانک آینده
در قسمت بانکداری اختصاصی این بانک بخش هایی چون صندوق‌‌های سرمایه‌گذاری، خدمات بازار سرمایه،ایران کارت، خدمات اجاره خودرو، شناسایی مشتریان ویژه بانک در شعب وجود دارد.

بانکداری الکترونیک

همچنین در زمینه بانکداری الکترونیکی این خدمات شامل پیشخوان مجازی، اینترنت بانک حقیقی، اینترنت بانک حقوقی، استعلام ضمانت نامه، نوبانک، و پرداخت قسط به صورت مجازی است.
پیشخوان مجازی خدمات را در دو دسته غیرحضوری (آنلاین) و حضوری (تحویل در محل) به مشتریان ارائه می‌دهد. از جذاب‌ترین این خدمات می‌توان به واریز و برداشت نقدی، صدور و تحویل چک رمزدار، صدور و تحویل دسته چک مجدد، صدور و ارسال کارت هدیه (با متن و طرح دلخواه)، واریز و برداشت تلفنی (پیشخوان تلفنی)، مدیریت هزینه و درآمد فردی (هدف) و صدور و تحویل گواهی تمکن مالی و … اشاره کرد.

هر زمان که نیاز به استفاده از خدمات بانکی در محل سکونت یا کار خود را داشتید، به صفحه (تارگاه) پیشخوان آینده وارد شده و درخواست خود را ثبت نمایید. درخواست شما بلافاصله با معرفی مأمور بانک، به اجرا گذاشته خواهد شد و هم‌زمان عکس و مشخصات کامل مأمور در اختیار شما قرار خواهد گرفت. با مراجعه مأمور به محل کار یا سکونت شما، ابتدا با مشخصاتی که در اختیارتان قرار گرفته، وی را احراز هویت کرده و اسناد، مدارک و وجوه نقد را با وی مبادله می‌کنید.

پیشخوان مجازی
یشخوان مجازی خدمات را در دو دسته غیرحضوری (آنلاین) و حضوری (تحویل در محل) به مشتریان ارائه می‌دهد

پیشخوان موبایلی:

با وارد نمودن نشانی اینترنتی سامانه پیشخوان مجازی در مرورگر گوشی‌های هوشمند، این سامانه شکلی متفاوت و متناسب با ابعاد و امکانات گوشی به‌خود می‌گیرد.

پیشخوان تلفنی:

همه مشتریان بانک آینده که عضو پیشخوان نیز هستند، با فعال‌سازی پیشخوان تلفنی، می‌توانند برخی خدمات تحویل در محل از جمله واریز و برداشت را تنها با یک تلفن، دریافت نمایند.

شرکت های زیر مجموعه بانک آینده

بانک آینده دارای تعدادی شرکت زیرمجموعه به شرح زیر است:

  • شرکت توسعه بین‌الملل ایران مال
  • شرکت ارزش آفرینان آینده
  • شرکت بازرگانی بهار اقتصاد کامیاران
  • شرکت خدمات مالی و مشاوره سرمایه‌گذاری سنجش امید آینده
  • شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا

  • شرکت کارگزاری بانک آینده

شرکت کارگزاری آینده (سهامی خاص) از تاریخ هفتم خرداد ۱۳۹۰ پس از خرید کلیه سهام شرکت کارگزاری اندیشه برتر(سهامی خاص) در مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده تشکیل گردید، این شرکت کارگزاری در تاریخ یازدهم اردیبهشت ۱۳۸۴ تحت شماره ۵۹۹۳ در اداره ثبت شرکتهای ساری با سرمایه ۵ میلیارد ریال شروع به فعالیت نموده است. خدمات این شرکت به شرکت زیر است:

  • ارائه‌ی انواع معاملات بازار سرمایه در شرکت‌های بورس، فرابورس، کالا و بورس انرژی ایران
  • ارائه‌ی خدمات معاملات آنی به شرکت‌ها، مدیران و پرسنل آن‌ها
  • ارائه‌ی انواع خدمات معاملات تلفنی، مشاوره و اطلاعات بازار به‌صورت‌های تلفنی، پیام کوتاه و ایمیل
  • خرید و فروش کالاهای پذیرفته‌شده در بورس کالای ایران و محصولات عرضه‌شده در بورس انرژی
  • ارائه‌ی انواع معاملات منقول و غیرمنقول در بازار دوم بورس کالای ایران
  • ارائه‌ی خدمات مشاوره‌ی اقتصادی/مالی و تأمین مالی برای شرکت‌ها
  • ارائه‌ی مشاوره و اجرای فرایند درج و پذیرش شرکت‌ها و عرضه‌ی ثانویه در بورس‌ها
  • ارائه‌ خدمات مشاوره، اجرا و تأسیس انواع متنوع صندوق‌های سرمایه‌گذاری
    شکیل و مدیریت سبدهای اختصاصی در بورس‌ها برای شرکت‌ها و پرسنل آن‌ها
  • ارائه‌ی راهکارهای فناوری اطلاعات و ارتباطات به شرکت‌ها جهت اتصال سامانه‌های بانکداری و سامانه‌های بازار سرمایه
  • ارائه‌ی آموزش‌های مالی و سرمایه‌گذاری در حیطه‌ی بازار سرمایه و بازارهای متشابه پولی و مالی
  • ارائه‌ی کلیه خدمات جاری بازار سرمایه و خدمات اوراق بهادار معمول در محیط مالی کشور
  • مشاوره، طراحی، اجرا، فروش و بازاریابی انواع اوراق تأمین مالی با درآمد ثابت و متغیر در قالب اوراق مشارکت و اوراق بهادار اسلامی (صکوک) و انواع گواهی‌های سپرده‌
  • ارائه‌ی انواع خدمات مشاوره‌ی مالی در خصوص مدیریت وجوه نقد، اصلاح ساختار مالی، تجزیه و تحلیل صورت‌های مالی، مدیریت سرمایه و سرمایه‌گذاری شرکت‌ها و هدایت آن‌ها به بازار سرمایه
  • مشاوره در خصوص تجدید ارزیابی و ارزش‌گذاری شرکت‌ها و کمک به اجرای افزایش سرمایه برای شرکت‌ها
  • ارائه‌ و بررسی انواع تحلیل‌های اقتصادی و مالی جهت پیش‌بینی و تصمیم‌گیری بهتر مدیران شرکت‌ها
  • مدیریت سبد دارایی‌های اشخاص حقوقی
  • خدمات عاملیت

اطلاعات و نشانی

ساختمان مرکزی بانک :
نشانی : تهران – میدان آرژانتین- خیابان شهید احمد قصیر (بخارست) – خیابان شهید احمدیان (پانزدهم) – شماره یک
کد پستی: ۱۵۱۳۸۳۵۸۱۱
تلفن: 85930-021
نمابر: 85932151- 021
پست الکترونیکی: [email protected]
مرکز ارتباط بانک آینده
امداد مشتریان :27663200 -021
امداد کارت: 27663300 – 021
امداد شعب: 27663400 – 021
امداد پذیرندگان پایانه فروش: 27663500 – 021
صندوق های سرمایه گذاری: 27663030 – 021
پیشخوان مجازی آینده: 27بانک آینده663600 – 021

 

تازه های برات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست