1. خانه
  2. اقتصاد
  3. بانکداری
  4. معرفی بانک سامان، پیشتاز در بانکداری الکترونیک
بانکداری

معرفی بانک سامان، پیشتاز در بانکداری الکترونیک

بانک سامان

سومین بانک خصوصی کشور که به عنوان اولین عضو گروه مالی سامان نیز فعالیت می‌کند، بانک سامان است که درست 18 سال پیش در همین روزهای گرم مرداد با سرمایه اولیه 200 میلیارد ریال کار خود را شروع کرد. شهرت بانک سامان به واسطه ارائه خدمات متنوع بانکداری الکترونیکی است، به طوری که این بانک اولین دارنده اینترنت بانک در ایران و پیشتاز بانکداری الکترونیک است. در ادامه با برات نیوز همراه باشید تا بیشتر در خصوص این بانک خصوصی و فعالیت‌های آن بدانید.

آمار و ارقام بانک سامان در یک نگاه

بانک سامان با توجه به نیاز مبرم کشور به تحویل در زمینه بانکداری، سیستم بانکداری سنتی به بانکداری مدرن، ارائه خدمات بانکداری الکترونیکی را سرلوحه فعالیت بانکی خود قرار داده و در حال حاضر با سرمایه900 میلیارد ریال، در کنار خدمات بانکداری رایج برای اولین بار در کشور در زمینه ارائه سرویس‌های بانکداری الکترونیکی چون سامان کارت، اینترنت بانک، موبایل بانک، تلفن بانک و ارائه سیستم‌های آنلاین بانکی گام برداشت. محدوده فعالیت این بانک شامل بانکداری و خدمات مالی، خدمات، بانکداری اختصاصی، بانکداری شرکتی، کارت اعتباری، مدیریت سرمایه‌گذاری و حتی خدمات بیمه است. این بانک به عنوان اولین بانک الکترونیکی ایران در سال 1381 اولین اینترنت بانک در ایران را با امکان انتقال وجه راه‌اندازی کرد و توانست‌ گواهینامه ((SSL را که استاندارد جهانی در زمینه تامین امنیت ارتباطات اینترنتی است اخذ نماید. راه‌اندازی خدمات پرداخت الکترونیک برای اولین بار در کشور از طریق اینترنت برای مبالغ خرد و کلان ازدیگرخدمات منحصر به فرد این بانک است. سامان جایزه بهترین اپلیکیشن پیش رونده در جشنواره وب موبایل ایران در سال 98 را کسب کرده است. برند بانک سامان در سال 1392 در دهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران به عنوان یکی از 100 برند برتر ایران شناخته شد. این بانک در حال حاضر 146 شعبه دارای که بیشتر آنها با 84 شعبه در تهران و 62 شعبه دیگر نیز در شهرستان‌ها قرار دارد. از دیگر آمار مرتبط با بانک سامان می‌توان به درآمد 4125 میلیارد ریالی در سال 90 و مجموع دارایی 109 هزار میلیارد دلاری در همین سال اشاره کرد. تعداد کارمندان بانک سامان 2425 نفر در سال 93 بوده است.

تاریخچه بانک سامان

در تاریخ شهریور سال ۱۳۷۸، بانک سامان به‌عنوان نخستین مؤسسه مالی و اعتباری با نام «سامان اقتصاد» که دارای مجوز بانک مرکزی ایران با سرمایه اولیه ۱۱ میلیارد ریال بود، فعالیت خود را آغاز کرد و در کمتر از 3 سال بعد توانست مجوزهای لازم برای ایجاد بانک خصوصی و ارائه خدمات نوین بانکی مانند بانکداری الکترونیک را دریافت کند و در شهریور 1381 به عنوان سومین بانک خصوصی در ایران فعالیت خود را آغاز کرده و دوره جدیدی را در عصر بانکداری الکترونیک تجربه کند. این بانک طی این سال‌ها، با قرار گرفتن در مسیر رشد و سودآوری توانست سرمایه اولیه را تا حدود ۸۰ برابر افزایش دهد. به طوری که این سرمایه در تاریخ ۱۲ مرداد ماه ۱۳۹۳، به ۸۰۰۰ میلیارد ریال افزایش پیدا کرد. از مهمترین فعالیتهای بانک سامان مشارکت در اجرای طرح ارائه کوپن الکترونیک توسط وزارت بازرگانی است. همچنین بانک سامان مجری خدمات پرداخت اینترنتی طرح پیشگام تجارت الکترونیک وزارت بازرگانی، مجری طرح آزمایشی راه اندازی مرکز گواهینامه دیجیتال وزارت بازرگانی (به عنوان تنها بانک PKlenabled در ایران) و مجری پرداخت کلان طرح B2B وزارت بازرگانی با شرکتهای شهروند و مینو است.

معرفی مدیران و هئیت مدیره

علیرضا معرفت مدیر عامل بانک سامان، فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد MBA است. ایشان از دی‌ماه سال 1381 در بانک سامان فعالیت داشته‌اند. ایشان در سال‌های 1392 تا 1395 مدیر بانکداری شرکتی در بانک سامان بوده و در سال 1396 در سمت معاون اعتباری بانک سامان فعالیت داشت. او از سال 1394 تاکنون دبیر کمیسیون اعتبارات شرکتی سامان و از بهمن‌‌ماه 1396 به‌عنوان قائم‌مقام بانک سامان برگزیده شد.

احمد مجتهد نیز رئیس هئیت مدیره است. مجتهد که پیش‌تر در مقام ریاست پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی و مشاور رئیس کل بانک مرکزی و مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی مشـغول فعالیت بوده، از فروردین‌ماه 1389‌‌‌‌، مسئولیت معاونت طرح و توسعه بانک سامان و نیز ریاست هیئت‌مدیـره شرکت اطلاع‌رسانی اعتباری و اعتبارسنجی ایرانیان را برعهده گرفته‌اند. آقای مجتهد از شهریورماه سال 1391 رئیس هیئت‌مدیره بانک سامان و از اسـفندماه 1392 نایب‌رئیس هیئت‌مدیره بوده است. او کـه فارغ‌التحصیل دکترای اقتصاد از دانشگاه ایالتی آیووا در آمریکا است، در جایگاه محقق و استاد تمام دانشگاه علامه طباطبایی تهران و سردبیری مجلات علمی و پژوهشی نیز فعالیت علمی و دانشگاهی دارد.

فریده گرامی‌نژاد، یکی از اعضای هیئت‌مدیره بانک سامان با تحصیلات کارشناسی ارشد زبان‌شناسی همگانی از دانشگاه تهران است. او دارای سابقه کاری در ارگان های زیر است: مدیر امور بانکداری بین‌الملل بانک سامان، فعالیت در بانک تجارت از سال ۱۳۵۶ تا ۱۳۸۷، رئیس اداره خزانه‌داری و روابط با کارگزاران در بانک تجارت.
حسین قضاوی دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته معارف اسلامی و اقتصاد نظری و فارغ‌التحصیل مقطع دکترا در رشته مدیریت استراتژیک است. او از  تاریخ 18 آذر 97 توسط مجمع عمومی بانک سامان به عنوان عضو هیئت‌مدیره انتخاب شد. قضاوی پیش از حضور در بانک سامان از آذر 1394 تا آبان 1396 در جایگاه معاون امور بانکی و بیمه وزارت امور اقتصادی و دارایی فعالیت داشتند. همچنین 4 سال فعالیت به عنوان مدیرعامل بانک اکو در ترکیه و قائم مقام بانک مرکزی از سال 1378 تا 1389 و معاونت اقتصادی آن بانک تا سال 1391 در کارنامه او به چشم می‌خورد.

بیشتر بخوانید: فعالیت‌ها و خدمات بانک آینده زیر ذره بین برات نیوز

استراتژی و چشم‌‌‌‌‌‌‌انداز بانک سامان

بانک سامان در دهه نخست فعالیت خود، با سرمایه‌گذاری‌های کلان در عرصه خدمات بانکداری الکترونیک توانستیم نقشی مهم در توسعه فرهنگ بانکداری الکترونیک ایران ایفا کند. ارائه نخستین خدمات اینترنت‌بانک در سال 1381 و راه‌اندازی خدمات انتقال‌وجه آنلاین در ایران از جمله پیشگامی‌های سامان در این دوره بوده است. این رویکرد در دهه 80 خورشیدی همراه با شعار «بانک سامان، بانک هوشمند»، مزیت نسبی نسبت ‌به رقبا به ‌شمار می‌آمد. دهه دوم فعالیت بانک سامان با تغییر استراتژی بانک و گذار از رویکرد خدمات‌محوری به رویکرد مشتری‌مداری همگام شد. در این ساختار جدید برای پاسخگویی بهتر به گروه‌های مختلف مشتریان، استراتژی و فرایندهای عملیاتی در دو سطح خرد و کلان تعریف شد. ارزش‌های بانک سامان نیز مشتری‌مداری، سرمایه‌های انسانی، شفافیت و فرهنگ سازمانی بودند.

چشم‌انداز بانک سامان با تکیه بر خط‌مشی پنج‌ساله‌ مشتری محورش طبق گفته سایت عبارت است از:

  • انتخاب نخست مشتریان هدف شامل:

مشتریان شعبه ای با تمرکز بر استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک و در مکان هایی که بانک حضور دارد.

مشتریان خاص (VIP) و برتر (Premier)

شرکت های متوسط و بزرگ (داخلی و خارجی) برای انجام معاملات بین المللی

  • انتخاب نخست بانک‌های بین‌المللی برای ایجاد ارتباط مؤثر کارگزاری؛
  • انتخاب نخست نیروهای نخبه جهت استخدام؛
  • کسب بیشترین سهم بازار در بین بانک‌های خصوصی در معاملات و عملیات ارزی.

هویت بصری و شعار بانک سامان

بانک سامان در خصوص تغییر شعار و هویت بصری خود در سایت خود می‌گوید: ما از شعار “بانک سامان، بانک هوشمند” به شعار جدید ” با شما هستیم” رسیدیم و این بینش را ماحصل سال‌ها وفاداری مشتریان خود می‌دانیم. سلسله تحولاتی که با تغییر رویکرد بانک در سال 1389 آغاز شد با بازآفرینی هویت برند سامان، در اذهان مخاطبان بانک، نمود عینی و بصری یافت. در اریبهشت‌ماه سال 1391، با هدف ایجاد یکپارچگی بصری در درون و برون سازمان تصمیم بر آن شد تا تصویر ذهنی مشخصی از برند سامان ارائه شود. نوزایی هویت برند سامان که ریشه در تغییرات ساختاری و استراتژیک رویکرد جدیدش دارد به‌طور مشخص در لوگو، شعار و چیدمان و نمای بیرونی شعبه‌ها نمود یافته است.. لوگوی جدید با الهام از طرح شمسه دوازده‌پر لوگوی قدیمی شکل گرفت و با انعطافی بیشتر و ترکیبی از طیف آبی و سفید، ضمن انتقال حس ثبات، اطمینان و شفافیت به مخاطب، بستر پذیرش و استقبال از رویکرد استراتژیک جدید بانک را فراهم ساخت. چیدمان شعبه‌ها در راستای آسان‌سازی فرایندهای خدمات‌رسانی و تحقق ارزش‌های سه‌گان بانک یعنی راحتی، سرعت و اعتماد، دستخوش تغییراتی چشمگیر شد.

لوگوی بانک سامان
لوگوی جدید با الهام از طرح شمسه دوازده‌پر لوگوی قدیمی شکل گرفت و با انعطافی بیشتر و ترکیبی از طیف آبی و سفید

مأموریت بانک

بانک سامان بر آن است با “ایجاد ارزش افزوده‌ی واقعی برای مشتریان و تبدیل آنان به مشتریان وفادار با تأمین سه اصل راحتی، سرعت و اعتماد” چشم‌انداز خود را جامه‌ی عمل پوشاند. تمرکز برنوآوری و استفاده ی کامل از پتانسیل های گروه مالی سامان (بانکی، بیمه ای و سرمایه گذاری) به منظور ارائه ی راه حل های ساده راحت برای تمامی نیاز های مالی، افزایش کارایی و بهره وری به منظور سرعت بخشیدن به ارائه خدمات به مشتریان، ایجاد بستری قابل اعتماد برای تامین خواسته های مشتریان از طریق توسعه ی قابلیت های انسانی، فنی و اجتماعی از دیگر ماموریت های بانک سامان است.

مسئولیت اجتماعی

بانک سامان به‌عنوان یک شهروند حقوقیِ مسئول، همواره متعهدانه در انجام وظایف اجتماعی خود و حمایت از اقشار آسیب‌پذیر قدم برمی‌دارد. ازاین‌رو، همکاری با خیریه‌های دارای منشأ اثر و حمایت از امور فرهنگی، هنری، آموزشی و درمانی، همواره در کانون توجه برنامه‌های مسئولیت‌پذیری اجتماعی بانک قرار داشته است. مسئولیت‌پذیری اجتماعی سامان طی این سال‌ها، در قالب حمایت از اقشار آسیب‌پذیر، سلامت و درمان جامعه و پشتیبانی از ورزش، فرهنگ، آموزش و هنر نمود یافته است. این بانک در زمینه های مختلفی مانند پزشکی و درمانی، اموزشی، ورزشی، فرهنگی و هنری، زیست محیطی و اجتماعی در قالب مسئولیت اجتماعی با ارگان‌های دیگر همکاری کرده است. برای مثال در کمپین گسترده خود در سال 1395 از عظیم قیچی ساز اولین عضو ایرانی باشگاه 8000متری‌های کوهنوردی جهان حمایت کرده است و فعالیت‌های مطالعاتی این کمپین از پاییز 1395 آغاز شد و در 15 بهمن‌ماه همان سال با عقد قرارداد همکاری میان بانک سامان و عظیم قیچی‌ساز شکل رسمی به خود گرفت. عظیم قیچی‌ساز در روز تاریخی ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ با فتح لوتسه ۸۵۱۶ متری، پرچم ایران را بر فراز آخری قله هشت‌هزارمتری خود به اهتزار درآورد و نام خود را به عنوان شانزهمین عضو جهانی و اولین عضو ایرانی در باشگاه هشت‌هزارمتری‌های جهان ثبت کرد.
حمایت بانک سامان از توسعه دانش و تحصیل کودکان نیز نمونه دیگر برنامه های مسئولیت اجتماعی این شرکت است. در سال 1390  بانک سامان در هفتمین سال همکاری و همیاری با بنیاد کودک، کمک‌هزینه تحصیلی و آموزشی 104 آینده‌ساز کشورمان را پرداخت کرد. بانک سامان در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی بانک، برای حمایت از توسعه دانش و تحصیل کودکان به‌ویژه در مناطق محروم، از سال 1390 حمایت از 104 دانش‌آموز بااستعداد کم برخوردار در سراسر ایران را برعهده‌گرفته که تاکنون ادامه یافته است. از مجمع دانش‌آموزان تحت حمایت بانک، 21 نفر به دانشگاه راه یافتند و با آسودگی خاطر مشغول به تحصیل هستند. در زمینه زیست محیطی نیز کمپین مشهور «آب هست، ولی کم است» را به مورد اجرا گذاشت تا سهم اندکی برای حفظ آب و صرفه جویی آن در کشور گرم و خشکمان داشته باشد.

کمپین آب هست ولی کم است بانک سامان
پوستر کمپین آب هست ولی کم است

انواع خدمات بانک سامان

برخی از سرویسهای ویژه بانک سامان در کنار انواع خدمات ارزی، افتتاح انواع سپرده های بانکی کوتاه مدت و بلند مدت، حساب اندوخته، ارائه تسهیلات در بخش های صنعتی و تولیدی، مسکن، خودرو و خرید لوازم مصرفی ارائه خدمات ویژه اعتبار در حساب قرض الحسنه جاری و حسابهای پشتیبان برای حساب قرض الحسنه جاری است. بانک سامان در حال حاضر بازوی اجرایی دولت در زمینه تحقق دولت الکترونیک بوده و توانسته به عنوان اولین بانک کشور در زمینه خدمات پرداخت اینترنتی گام بردارد.

خدمات غیر حضوری بانک سامان شامل موارد زیر است:

دستیار بانکی

  • نت‌بانک
  • تل‌بانک
  • تلفن‌بانک
  • بانکداری پیامکی
  • بورسار
  • سامانه سهام عدالت

درخواست‌ها

  • افتتاح حساب جاری
  • سامانه تسهیلات
  • پایا گروهی
  • ساتناگروهی
  • رمز دوم پویا

استعلام‌ها

  • ضمانت‌نامه
  • وکالت‌نامه
  • سامانه پیوند

مغایرت و شکایت

  • مغایرت بانکی
  • مغایرت پرداخت
  • پیشنهاد و شکایت
  • مغایرت کارتخوان
  • مغایرت قبض

محاسبات

  • محاسبه شبا
  • سود سپرده
  • تسهیلات

خدمات شعبه ای

این خدمات شامل موارد زیر است:

  • حساب‌ها (آتیه پلاس، سپرده وین، جاری، مدت دار، قرض‌الحسنه)
  • کارت‌ها (سامان کارت، وین کارت، کارت هدیه، کارت خانواده، بن‌کارت)
  • تسهیلات (ازدواج، احتیاجات ضروری، تعمیر مسکن، ودیعه مسکن، خرید مسکن، خرید خودرو، خرید کالای مصرفی بادوام)
  • بیمه (تدبیر سامان، خانه امن، مسافرتی، حوادث، مسئولیت، شخص ثالث، بدنه)
  • سرمایه‌گذاری (محصولات سرمایه‌گذاری، سایر خدمات)
  • ارزی (حساب‌های ارزی، خرید و فروش ارزی، حواله‌ها، گواهی تمکن)
  • ابزارهای الکترونیک (خودگردان و خودپرداز، دستگاه پوز)

سامانیان

اگر به سایت بانک سامان مراجعه کنید در بخشی به نام «سامانیان» این بانک خدمات مختلفی مانند موارد زیر را به مشتریان خود ارائه می‌دهد که عبارتند از: خدمات بانکی ویژه و خاص، معرفی مشتریان ویژه و خاص، خدمات اختصاصی در شعب، خدمات اعتباری ویژه، خدمات امانی، سامان زندگی، خدمات مرکز رزرو سامان، تشریفات فرودگاهی، فروشگاه‌ها و مراکز طرف قرارداد، جشن‌ها و هدایا، بیمه مشتریان ویژه و خاص، بیمه بدنه اتومبیل، بیمه شخص ثالث، بیمه مسافرتی، بیمه درمان تکمیلی، خدمات مالی و سرمایه‌گذاری، صندوق‌های سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت، صندوق‌های سرمایه‌گذاری در بورس با درامد متغیر، سبدگردانی در بورس، خدمات کارگزاری و گزارش های اقتصادی.

برای مثال در بخش خدمات اختصاصی در شعب کارتی که برای شما سامانیان صادر می‌شود، طلایی است. این کارت که شناسنامه بانکی شما محسوب می‌شود، یک کارت برداشت بانکی‌ست و روی حساب فعال شما صادر می‌شود. شما می‌توانید سایر حساب‌های خود را به‌عنوان حساب فرعی آن تعریف کنید. همچنین می توانید یک بانکدار ویژه‌ داشته باشید که به کمک او می‌توانید امور بانکی خود را سریع و آسان انجام دهید. همچنین باجه‌ای اختصاصی برای شما آماده است. بانکدارانی ویژه و کارآزموده شما سامانیان را در باجه‌های اختصاصی ما همراهی می‌کنند. این باجه‌ها که در تعدادی از شعبه‌های برتر راه‌اندازی شده‌اند، فضایی اختصاصی و آرام برای شما مهیا می‌کنند. کد این شعبه ها را می‌توانید در سایت بانک سامان پیدا کید.

سامانیان
در طرح سامانیان شما می توانید یک بانکدار ویژه‌ داشته باشید که به کمک او می‌توانید امور بانکی خود را سریع و آسان انجام دهید

 شرکت های وابسته

گروه توسعه مالی و اقتصادی سامان با اندیشه ارائه سبدی کامل از خدمات کاربردی در حوزه پولی و مالی تشکیل شد. طبق گفته سایت بانک سامان، بنای تشکیل این گروه با تأسیس مؤسسه مالی و اعتباری “سامان اقتصاد” در سال 1378 و سپس بانک سامان در سال 1381 پایه‌گذاری شد که اکنون با بیش از 130 شعبه در سراسر ایران خدمت‌رسانی می‌کند. یک سال بعد، بر مبنای یک نگاه آینده‌نگرانه، شرکت پرداخت الکترونیک سامان تأسیس شد که امروز سهم بزرگی در بازار پرداخت کشور را به خود اختصاص می‌دهد. ضرورت ارائه خدمات کامل‌تر به مشتریان گروه، زمینه‌ساز راه‌اندازی شرکت‌های بیمه و صرافی سامان در سال 1383 شد. در سال 1385 شرکت کارگزاری سامان با هدف تسهیل خدمات در بازار سهام شروع به فعالیت کرد. ضرورت بهره‌گیری از روش‌های روز دنیا در اعتبارسنجی مشتریان، زمینه‌ساز تأسیس شرکت اعتبارسنجی حافظ سامان ایرانیان در سال 1386 شد. از سوی دیگر نیاز جدی به تأمین زیرساخت‌های نرم‌افزاری و ارتباطی شرکت‌های گروه، موجب تأسیس شرکت ارتباطات ماهواره‌ای سامان در سال 1383 و شرکت پردازشگران سامان در سال 1389 شد. شکل‌گیری نیازهای جدید در بازار ضرورت وجود شرکت‌های تأمین سرمایه را جدی کرد و به همین دلیل شرکت تأمین سرمایه کاردان در سال 1392 تأسیس شد. با گسترش استفاده عمومی از بستر موبایل، ارائه خدمات پولی و مالی بر این اساس تبدیل به یک ضرورت جدی شد و بر همین اساس شرکت کیش سل پارس در سال 1395 فعالیت خود را آغاز کرد.
پس گروه مالی سامان، علاوه بر بانک سامان، ۹ شرکت فرعی دیگر را هم دربر می‌گیرد که شامل شرکت‌های زیر است:

  • پرداخت الکترونیک سامان

شرکت پرداخت الکترونیک سامان اولین شرکت ارئه‌دهنده خدمات پرداخت اینترنتی در نظام بانکی ایران است؛ هدف این شرکت ارائه خدمات الکترونیکی مبنی بر پایانه‌های فروش فروشگاهی POS و درگاه‌های اینترنتی است.

  • ارتباطات ماهواره‌ای سامان

گروه ارتباطات ماهواره‌ای سامان با سرمایه‌‎گذاری بخش خصوصی و چند شرکت فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در سال 1383 تاسیس گردید. سامان ماهواره در طول یک دهه فعالیت خود 16 هاب اختصاصی را در سطح کشور نصب و راه اندازی نموده است.

  • صرافی سامان

شرکت صرافی سامان در سال 1383 پس از اخذ مجوزهای لازم از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران تاسیس وراه‌اندازی شد. در این سال‌ها، صرافی سامان با بهره‌گیری از امکانات و تجربیات ارزشمند مدیران بخش ارزی سیستم بانکی کشور علی الخصوص بانک سامان و با برنامه‌ریزی استراتژیک برای شرکت و همچنین تشکیل اتاق فکر در جهت استفاده از تحلیل‌های بنیادی و تکمیلی جهت احراز مقام شایسته در بازار مبادلات ارزی و کسب حداکثر سهم بازار و استفاده از فرصت‌های پیش‌رو عزم خود را بر آن داشت تا در ارائه خدمات ارزی در عرصه بین‌المللی، هوشمندانه به جلو حرکت نماید و با استفاده از توان تخصصی خود در داخل کشور و اخذ مجوزهای مورد نیاز، گستره فعالیت‌های خود را به طور مستمر توسعه داده است. این شرکت با رعایت کلیه ضوابط و مقررات بین‌المللی توانسته نقش بسیار موثری در پیشبرد فعالیت‌های اقتصادی کشور داشته باشد.

  • بیمه سامان

شرکت بیمه سامان در اسفند سال ۱۳۸۳ به منظور انجام انواع معاملات مربوط به امور بیمه‌های بازرگانی در رشته بیمه‌های اموال، مسئولیت و اشخاص با سرمایه ۲۰۰ میلیارد ریال منقسم به ۲۰۰ میلیون سهم با ارزش اسمی یک هزار ریالی مجوز فعالیت خود را از بیمه مرکزی گرفت و به عنوان ششمین عضو گروه مالی سامان در اداره ثبت شرکت‌ها به شماره ۲۴۱۰۵۹ به ثبت رسید.

  • کارگزاری بانک سامان
  • اعتبارسنجی حافظ سامان ایرانیان
  • پردازشگران سامان
  • آفتاب تجارت سامان
  • تأمین سرمایه کاردان
  • کیش سل پارس (سامانتل)
  • توسعه و تجارت الکترونیک آدونیس
  • هلدینگ توسعه و عمران بهنادبنا
  • گروه اقتصادی سامان

آدرس و اطلاعات

در تمامی ساعات شبانه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌روز می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌توانید با کارشناسان مرکز سامان ارتباط، به‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شماره‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی ۶۴۲۲-۰۲۱ در تماس باشید

تهران، خیابان ولیعصر، نرسیده به پارک‌وی (از جنوب به شمال)، نبش کوچه ترکش‌دوز، شماره ۲

تلفن‌خانه

۰۲۱-۲۳۰۹۵۱۰۰

نمابر

۰۲۱-۲۶۲۱۱۰۴۳

تازه های برات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست