1. خانه
  2. اقتصاد
  3. بانکداری
  4. معرفی بانک گردشگری، اولین بانک تخصصی حوزه گردشگری در ایران
بانکداری

معرفی بانک گردشگری، اولین بانک تخصصی حوزه گردشگری در ایران

بانک گردشگری

صنعت گردشگری یکی از حوزه‌های مهم در صنایع کشور است و بانک گردشگری با تاکید بر این صنعت و صرف منابع به‌ صورت تخصصی، با تکیه بر حوزه گسترده صنعت گردشگری عمل می‌کند. این بانک که امسال ده ساله شدنش را جشن می‌گیرد، در پی آن است که سهم قابل‌ملاحظه‌ای از فعالیت‌های اعتباری و مالی در ایران را از طریق رقابت سالم با سایر بانک‌ها و مؤسسات اعتباری دولتی و خصوصی کشور، کاهش هزینه‌ها و ارایه محصولات و خدمات مالی و اعتباری جدید کسب کند. در ادامه با برات نیوز باشید تا به طور کامل تاریخچه این بانک و شرح خدمات و فعالیت‌هایش را بخوانید.

آمار و ارقام بانک گردشگری

این بانک که در سال 1389 گشایش یافت، کار خود را با سرمایه اولیه 200 میلیارد تومان آغاز کرد. شاید برایتان سوال باشد که آیا این بانک تنها به فعالیت‌ها و کسب و کارهای مرتبط به گردشگری خدمات می‌پردازد؟ خیر فعالیت این بانک با بانک‌های دیگر تفاوتی ندارد و تنها توجه ویژه‌تری به گردشگری دارد.  در واقع شما می‌توانید برای افتتاح حساب برای هر منظور به این بانک مراجعه کنید. فعالیت‌های تجاری این بانک شباهت بسیاری با فعالیت سایر بانک‌ها دارد، اما توجه ویژه این بانک به صنعت گردشگری کشور، فعالیت آن را متمایز می‌کند. مؤسسان بانک، ضرورت پیوند دادن فعالیت بانک با بازارهای پول و سرمایه جهان را نیز مهم دانسته و به‌ویژه حوزه سرمایه‌گذاری در خارج (placement)، مدیریت ارز، بازاریابی محصولات و خدمات در خارج از کشور را نیز ضروری برای استفاده از نهادها و مؤسسات مالی و اعتباری و بانکی خارجی می دانند.

تعداد کارمندان این بانک در سال 95، 1000 نفر است. سهام بانک در ۲ آذر ماه سال ۱۳۸۹ در شعب بانک پارسیان و شبکه کارگزاری فرابورس آغاز واگذار شد. ۶۰ درصد از سهام بانک توسط مؤسسان بانک تأمین شده (40درصد سرمایه گذاران بخش گردشگری، 15% سرمایه گذاران فعال بخش ساخت و ساز و انبوه سازی و 15% دیگر نیز سرمایه گذاران فعال در بخش صنایع مختلف) و ۴۰ درصد مابقی نیز از طریق عرضه عمومی به مردم واگذار شد و در اختیار سهامداران حقیقی است. شعب بانک گردشگری شامل ۵۵ شعبه در شهر تهران و ۴۶ شعبه در سایر شهرستان‌های کشور است. بخشی از جوایز و افتخارات این بانک شامل موارد زیر است: دریافت نشان زرین برند پایدار با رویکرد مسئولیت اجتماعی بنگاه‌های اقتصادی، دریافت نشان منتخب اجلاس جهانی نشان برتر، دریافت نشان مسئولیت‌پذیری اجتماعی، پذیرش عضویت بانک گردشگری در سازمان جهانی جهانگردی.

بانک گردشگری
 شعب بانک گردشگری شامل ۵۵ شعبه در شهر تهران و ۴۶ شعبه در سایر شهرستان‌های کشور است

تاریخچه

بانک گردشگری به استناد ماده ٩٨ قانون برنامه سوم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و ماده واحده قانون اجازه تاسیس بانک های غیردولتی و سایر مقررات مربوط، مجوز تاسیس بانک را اخذ و در تاریخ 1389/10/07 به ثبت رسیده است. پیشنهاد تاسیس این بانک در سال ۱۳۸۸ توسط آقای اسفندیار رحیم مشایی داده شد و در ابتدای فعالیت خود سرمایه ای ۲ میلیارد تومانی داشت. البته سرمایه این بانک در حال حاضر افزایش چشم گیری داشته است. در آخرین مناظره کاندیداهای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری که پیرامون موضوعات اقتصادی بود نام چند بانک از جمله بانک گردشگری چندین و چند بار آورده شد. زمزمه های تاسیس این بانک در دولت نهم به گوش رسید، زمانی که اسفندیار رحیم مشایی رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بود. او در مصاحبه ای در مورخه 2 مرداد 1387 گفت: نخستین بانک خصوصی گردشگری ایران با همکاری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و شرکت توسعه ایرانگردی و جهانگردی تاسیس خواهد شد. سهام بانک در 2 آذر ماه 1389 در شعب بانک پارسیان و شبکه کارگزاری شرکت فرابورس آغاز به واگذاری شد. در همان ساعت های اولی که سهام این بانک از طریق بورس و شعبه های بانک پارسیان برای فروش عرضه شد شاهد فروش فوق العاده آن بودیم. این بانک در تاریخ 1389/10/30 مجوز فعالیت خود را از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران اخذ و در تاریخ 1389/09/02 اقدام به پذیره نویسی سهام کرد. سرمایه اولیه این بانک مبلغ ٢٠٠٠ میلیارد ریال است و در مجمع عمومی فوق العاده در تاریخ 1389/12/22، افزایش سرمایه بانک به ۴٠٠٠ میلیارد ریال تصویب و بر اساس پیشنهاد هیات مدیره بانک و با موافقت سهامداران بانک در مجمع عمومی فوق العاده در تاریخ 1392/05/14افزایش سرمایه بانک به ۶٠٠٠ میلیارد ریال با تفویض اختیار به هیات مدیره تصویب شده است.

همچنین شرکت توسعه سفرهای مارکوپولو کیش، شرکت توسعه سیاحان سرزمین ایرانیان، شرکت ایران توسعه، شرکت مسافرتی جهانگردی و خدمات مسافرتی تعطیلات نیز سهامدار این بانک هستند. بانک گردشگری با موسسه ها و شرکت های خارج از کشور و بین المللی در زمینه های تامین سرمایه، فناوری و مدیریت همکاری دارد. البته به این موضوع توجه کنید که شرایط کشور ایران در حال حاضر به شکلی است که فناوری و مدیریت بیشتر از تامین سرمایه از طریق شرکت های بین المللی اهمیت دارد. شعار این بانک فراتر از مرزها است و بانگ گردشگری قصد دارد بازار ایران را از نظر محصولات و خدمات گردشگری که دارد به تمام دنیا معرفی کند. بانک گردشگری، بانک همه مردم ایران خواهد بود و درتمامی حوزه‌های بانکداری فعالیت خواهد کرد، اما تخصص مؤسسان این بانک در حوزه پرظرفیت و سودآور گردشگری، مزیت و فرصت‌های عمده‌ای برای سرمایه‌گذاری و ابتکارات بخش خصوصی در این صنعت فراهم می‌آورد و بدین لحاظ بانک گردشگری با تجهیز منابع و توسعه اشتغال در خدمت اقتصاد ملی قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید : نگاهی به فعالیت ها و خدمات بانک سینا

مدیران

مرتضی خامی مدیر عامل بانک گردشگری است. مراسم معارفه او در محل ساختمان مرکزی بانک گردشگری و با حضور مهدی جهانگیری رئیس گروه مالی گردشگری و جمعی از مدیران ارشد بانک و گروه مالی گردشگری برگزار شد. مرتضی خامی پیش از این در بانک شهر سمت ریاست هیات مدیره را عهده دار بوده و در بانکهای صادرات و سرمایه در سمت های مختلفی نظیر معاونت، عضو هیئت مدیره و رده های مدیریتی بالا مشغول به خدمت بوده است.

رئیس هئیت مدیره این بانک نیز مهدی جهانگیری، سهامدار عمده بانک گردشگری و برادر اسحاق جهانگیری معاون اول دولت حسن روحانی است. او دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته مدیریت بازرگانی است و هم‌اکنون دانشجوی دکتری در رشته اقتصاد بین‌الملل است. وی همچنین رئیس‌هیئت‌مدیره مجتمع فولاد صنعت بناب، عضو هیئت‌رئیسه فدراسیون هندبال، رئیس‌هیئت مدیره شرکت نگین گردشگری، رئیس‌هیئت مدیره شرکت هلدینگ صنایع و معادن ماهان و… است و سوابق همکاری طولانی با طیف مشایی در دولت‌های سابق و کنونی داشته است. از شرکت توسعه گردشگری به مدیریت مهدی جهانگیری به عنوان یکی از سهامداران اصلی این بانک یاد می شود. این بانک به عنوان یکی از موسسه های حلقه یاران رییس دفتر احمدی نژاد شناخته می شود. به نوشته سایت تابناک در آن سال‌ها ۳۰ درصد از سهام این بانک متعلق به محمدرضا زنوزی است. رامین ادراکی، محسن عامری، مجید ربانی نژاد، ممحمد مصباح و رقیه حاتمی پور نیز از دیگر شرکای اصلی آن بانک بودند.

اهداف و راهبردها

هدف بانک گردشگری بنا به گفته سایت خود بانک، تبدیل‌شدن به موقعیت رهبری در بازار، از طریق عرضه محصولات نوین مالی و اعتباری‌ است که دارای کیفیت مطلوب و قیمت‌گذاری مناسب باشند. توان رقابتی بانک گردشگری به کیفیت و ویژگی‌های خدمات و محصولات و منابع انسانی آن استوار است. این دو شاخص، ترکیب اصلی جذب مشتریان محترم بانک را شکل می‌دهند. با وجود تعهد این بانک به بهره مندی از حداقل نیروی انسانی لازم و استفاده از اتوماسیون و فناوری سطح بالا، تلاش خواهد شد تا مشتریان گرانقدر بانک همواره از تعداد کافی نیروی انسانی برای دریافت خدمات بانکی مورد نیاز و همچنین تجهیزات خدمات بانکداری الکترونیکی مطلوب درسطح شعب و ادارات مرکزی بهره مند باشند.

ارائه خدمات با کیفیت برای رضایت مشتریان یکی دیگر از اهداف بانک گردشگری است. در صنعت بانکداری، تمامی بانک‌ها ناگزیرند تا بر مشتریان هدف خود تمرکز یابند. بانک گردشگری نیز برای کسب کامل رضایت‌مندی و حفظ مشتریان محترم، ارتقای پایدار سطح خدمات و کیفیت محصولات خود را از اهم اهداف خود می داند. بانک گردشگری همت خود را مصروف به ارتقای کیفیت خدمات و محصولات بانک خواهد کرد تا به موقعیت برتر در میان بانک‌های تجاری خصوصی کشور دست یابد. در این زمینه، مسئولان کنترل کیفیت بانک، در تمامی مراحل اقدامات، از طراحی و تولید و خدمات، تا عرضه و شیوه بازاریابی محصولات بانکی، حضوری جدی و فعال خواهند داشت. این بانک می‌گوید: اولویت اول ما، خلق ارزش برای مشتریان از طریق ارائه “راه حل های نوآورانه” و پاسخگویی به خواسته ها و انتظارات آنان است. با مشتری به گونه ای تعامل می کنیم که از لحاظ عاطفی به ما وفادار شود، به فرهنگ و باورهاش اهمیت داده شود و آنچه را که برای خود می پسندیم برای وی نیز بپسندیم. با هر مشتری به گونه ای ارتباط برقرار می‌کنیم تا برای خواسته ها و نیازهایش در محدوده فعالیت های بانک، راه حلی پیدا کند و برای ساختن رابطه گسترده و سودمند، مشتری را در بطن “هر کاری که انجام می دهیم، قرار می دهیم.”

چشم انداز

  • جزء ۵ بانک برتر در بین بانک‌های خصوصی از منظر سهم بازار سپرده‌ها
  • در زمره ۵ برند برتر بانکی از دیدگاه مشتریان
  • منتخب به عنوان نخستین ارائه دهنده خدمات و محصولات در میان فعالین صنعت گردشگری
  • قرار گرفتن در بین ۵ بانک برتر از لحاظ کیفیت خدمات مبتنی بر فناوری اطلاعات

بانگ گردشگری اعتمادسازی بر پایه شفافیت، صداقت، یکپارچگی و اخلاق حرفه ای را زیر بنای رفتار و عملکرد خود قرار داده و می‌گوید: کسب و کار ما در تمام ارتباطات براساس شفافیت، صداقت، نیت های مثبت و مناسب، منافع متقابل و رفتار عادلانه هدایت می شود. ما همواره به بالاترین سطح استانداردهای اخلاقی و قانونی پایبند و متعهد بوده و تداوم عملکرد بانک را در گرو داشتن شفافیت و درستی، ایجاد ارتباطات موثر با سهامداران، سرمایه گذاران، کارکنان، تأمین کنندگان، مشتریان، مصرف کنندگان، مقامات دولتی، رسانه ها و کل جامعه می دانیم.

اهمیت دادن به فرهنگ گردشگری و مشارکت در توسعه این صنعت از اولویت های کاری بانک محسوب می شود و برای این کار، بهترین استانداردها و فناوری های پیشرفته را به کار می گیریم تا بتوانیم با ارائه بهترین خدمات، محصولات و راه حل های نوآورانه گردشگری در رشد و توسعه اقتصاد ملی و ارتقای رفاه جامعه نقشی سازنده را ایفاء نماییم.

خدمات

خدمات این بانک شامل محصولات و خدمات عمومی و محصولات و خدمات الکترونیک است که در ادامه به شرح هر کدام خواهیم پرداخت.

 خدمات این بانک شامل محصولات و خدمات عمومی و محصولات و خدمات الکترونیک است

محصولات و خدمات عمومی:

حساب‌های بانکی

  • قرض الحسنه پس انداز
  • سپرده جاری
  • سپرده کوتاه مدت عادی
  • سپرده کوتاه مدت ویژه
  • سپرده بلندمدت
  • نرخ سود سپرده های بانک

تسهیلات

  • قرض الحسنه رفع احتیاجات ضروری
  • خرید خودرو
  • خرید کالاهای سرمایه ای
  • خرید کالاهای بادوام
  • تسهیلات سرمایه در گردش
  • ایجاد و احداث طرح های گردشگری
  • تعمیر و بازسازی مسکن
  • تأمین و تجهیز دفاتر و محل کار

ضمانت‌نامه‌ها

  • شرکت در مناقصه و مزایده
  • پیش پرداخت
  • حسن انجام کار
  • کسور وجه الضمان
  • گمرکی
  • تعهد پرداخت
  • سایر

حساب و خدمات ارزی

  • خرید و فروش ارز
  • قرض الحسنه پس انداز ارزی
  • حساب جاری ارزی
  • نقل وانتقال و حواله های ارزی
  • سپرده سرمایه گذاری مدت دار ارزی

محصولات و خدمات الکترونیک

بانکداری اینترنتی بانک گردشگری
 صفحه بانکداری اینترنتی بانک گردشگری

خدمات اینترنتی

  • اینترنت بانک
  • مدیریت سپرده های چند امضایی
  • وب سرویس های مالی
  • دستگاه رمز یکبار مصرف

کارت های الکترونیک

  • گردش کارت
  • کارت هدیه
  • کارت اعتباری
  • کارت خانواده
  • بن کارت
  • کارت مجازی
  • سایبر کارت

تلفن و موبایل بانک

  • همراه بانک
  • تلفن بانک
  • پیامک بانک

خدمات تجارت الکترونیک

  • خودپردازها(ATM)
  • پایانه فروشگاهی(POS)
  • درگاه پرداخت اینترنتی(IPG)
  • پایانه پرداخت شعبه(pinpad)
  • کیوسک های خدمات بانکی

بانکداری شرکتی

یکی دیگر از خدماتی که بانک گردشگری ارائه می‌کند، بانکداری شرکتی است. بنا به گفته بانک امروزه سهم قابل‌توجهی از منابع و مصارف بانک‌ها به مشتریان کلیدی آن ها همچون سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ صنعتی، تجاری و خدماتی اختصاص دارد که یکی از راه های سودآوری بانک ها‌ نیز درگرو تعامل صحیح و هدفمند با همین گروه از مشتریان است. بانک گردشگری بر اساس این نگاه و پاسخ‌دهی مؤثرتر و دقیق‌ تر به نیازها و خدمات مورد درخواست مشتریان خود و ارائه خدمات متنوع بانکی و مالی ویژه و متمایز همسو با منافع و مصالح آن ها، نسبت به بازنگری ساختار سازمانی خود و راه‌اندازی واحد بانکداری شرکتی اقدام کرده است.  شیوه فعالیت این بخش به این صورت است که بانکداری شرکتی بانک گردشگری با اختصاص یک مدیر حساب به هر مشتری شرکتی، تمامی درخواست‌های وی را به‌صورت متمرکز از طریق مدیر حساب او بررسی‌ کرده و در بانک پیگیری می کند. این امر در راستای حفظ بیشتر منافع و تلاش برای ارتقاء کیفیت و تسریع در ارائه خدمات برای این دسته از مشتریان است. افتتاح انواع سپرده برای شرکت‌ها، ارائه راهکارهای اعتباری متناسب با نیاز شرکت ها، ارائه خدمات بانکداری الکترونیک ویژه شرکت‌ها تنها بخشی از خدماتی است که در این بخش به شرکت‌ها ارائه می‌شود.

شرکت های وابسته

شرکت توسعه فناوری اطلاعات گردشگری ایران

شرکت توسعه فناوری اطلاعات گردشگری ایران با هدف ارایه خدمات استاندارد و یک‌پارچه در حوزه فناوری اطلاعات در تاریخ 23/10/1388 به شماره ثبت 363864 با سرمایه 1 میلیارد ریال در اداره ثبت شرکت‌ها و مؤسسات غیر تجاری تهران به ثبت و در سال 1392 سرمایه شرکت به 8 میلیارد ریال افزایش پیدا کرد. مهم‌ترین فعالیت‌های شرکت بر مبنای اساسنامه به‌شرح زیر می‌باشد:

  • ارایه خدمات رایانه‌ای و خرید و فروش و واردات و صادرات تجهیزات رایانه‌ای
  • رائه راهکارهای مدرن در صنعت بانکداری کشور و ایجاد سرویس‌های جدید به مشتریان حقیقی و حقوقی
  • ایجاد و اجرای سیستم‌های رایانه‌ای و برنامه‌نویسی معماری سازمانی بر مبنای فناوری اطلاعات
  • طراحی و مشاوره در زمینه پروژه‌های انفورماتیکی
  • واردات و صادرات کالاهای مجاز بازرگانی در زمینه موضوع فعالیت شرکت

بیشتر بخوانید: معرفی بانک سامان، پیشتاز در بانکداری الکترونیک

شرکت تلاشگران اندیشه کاراد درتاریخ 15/04/1390 به‌صورت شرکت سهامی خاص به شماره 408285 با سرمایه اولیه 5 میلیارد ریال با هدف ارائه خدمات در حوزه‌های آموزشی، گردشگری و منابع انسانی تأسیس و در اداره ثبت شرکت‌ها و مؤسسات غیرتجاری تهران به ثبت رسیده است. این شرکت در راستای دستیابی به اهداف، فعالیتهای خود را از طریق پنج دپارتمان تخصصی شامل؛ دپارتمان دانشگاهی؛ دپارتمان آموزشهای کوتاه مدت و بین‌الملل، دپارتمان طرح تطبیق با درجه‌بندی بیش از ۴۰۰۰ مرکز اقامتی در کشور، دپارتمان برنامه‌ریزی و پروژه با پروژههای مشاورهای متعدد در حوزه مراکز اقامتی، دپارتمان هم وطا آریا به عنوان شرکت عامل در امور تبلیغاتی و هنری گروه مالی گردشگری و همچنین شعبه کیش این شرکت با عنوان «میکاراد» دنبال می‌کند. با همّت مدیران و پرسنل دانشگاه علمی کاربردی کاراد این شرکت یکی از مراکز معتبر علمی کاربردی کشور بوده که تعداد رشته‌های آن به 16 و تعداد دانشجویان به 600 نفر رسیده است. از دیگر فعالیت‌های شرکت به موارد زیر می‌توان اشاره داشت:

  • سرمایه گذاری در زمینه مسائل مرتبط با ایرانگردی و جهانگردی
  • تهیه طرح های توجیهی و امکان سنجی در صنعت گردشگری
  • ارایه خدمات ارزیابی، ممیزی و درجه‌بندی کیفیت تأسیسات گردشگری و صدور گواهینامه استاندارد کیفیت خدمات گردشگری
  • ارایه خدمات مشاوره‌ای، مدیریتی و استانداردسازی در صنعت گردشگری
  • برگزاری دوره‌های آموزشی مدیریتی و تخصصی مرتبط با صنعت بانکداری و گردشگری
  • برگزاری سمینارها و کنفرانس‌ها و نمایشگاه‌های تخصصی در صنعت بانکداری و گردشگری

شرکت اقتصادی نگین گردشگری ایرانیان

این شرکت فعالیت‌های اقتصادی خود را در سال 1389 با سرمایه اولیه 10 میلیارد ریال آغاز نمود و هم‌اکنون با سرمایه ثبتی 3.000 میلیارد ریال مشغول فعالیت است. این شرکت به‌منظور تبدیل شدن به یکی از شرکت‌های پیشرو در رابطه با سرمایه گذاری و اجرای پروژه های متمایز در حوزه های تولیدی، صنعتی و ساخت اماکن گردشگری تلاش می کند. از جمله فعالیت های شرکت می ‌توان به مشاوره و سرمایه‌گذاری در شرکت‌ها، مجتمع‌ها، طرح‌ها، واحدهای تولیدی، صنعتی و ساخت اماکن گردشگری، احداث و ایجاد کارخانجات و واحدهای تولیدی، صنعتی، کشاورزی، ساختمانی و گردشگری، خرید هرگونه سهام اشخاص حقوقی و اخذ تسهیلات مالی و اعتباری (ارزی و ریالی) از بانک‌ها و مؤسسات اعتباری داخلی و خارجی و … اشاره کرد.

شرکت تجارت بین‌الملل هم‌وطا آریا

این شرکت به‌ منظور نقش آفرینی مؤثر در فضای فرهنگی، تبلیغاتی، اطلاع‌رسانی و بازاریابی کشور در حوزه‌های مختلف، به‌ویژه در دو عرصه تخصصی «بازار مالی» و «صنعت گردشگری» در تاریخ 28/07/1388 به شماره 359499 در اداره ثبت شرکت‌ها به‌صورت شرکت سهامی خاص به ثبت رسیده است .این شرکت به‌منظور نقش آفرینی مؤثر در فضای فرهنگی، تبلیغاتی، اطلاع رسانی و بازاریابی کشور در حوزه‌های مختلف، به‌ویژه در دو عرصه تخصصی “بازار مالی” و “صنعت گردشگری” در تولید فیلم و سریال، تبلیغات، انتشارات، مشاوره بازاریابی، برندسازی فعالیت می کند و تا کنون تدوین، ارایه و اجرای کمپین‌های جامع تبلیغاتی 360 درجه از نقطه آغاز ایده‌پردازی تا اجرای نهایی و پایان کمپین را انجام داده است. که از جمله آن می‌توان به ارایه و اجرای کمپین‌های جامع تبلیغاتی برای شرکت‌های گروه مالی گردشگری از جمله بانک گردشگری و همچنین بانک‌ها و مجموعه‌های بزرگ اقتصادی خارج از این گروه اشاره کرد.

شرکت خدمات ارزی و صرافی گردشگری

شرکت سهامی خاص خدمات ارزی و صرافی گردشگری با سرمایه 40 میلیارد ریال از آبان ‌ماه 1395 آغاز به فعالیت نمود. فعالیت شرکت را به صورت خلاصه می‌توان به شرح زیر برشمرد: خرید و فروش نقدی ارز، مسکوک طلای ضرب‌شده توسط بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، انجام عملیات مربوط به حواله‌های ارزی از طریق بانک‌ها و مؤسسات اعتباری غیربانکی مجاز داخلی، ارایه خدمات ارزی برون‌مرزی از طریق کارگزاران در چارچوب قوانین و مقررات ارزی.

خدمات صرافی گردشگری
 ارایه خدمات ارزی برون‌مرزی از طریق کارگزاران در چارچوب قوانین و مقررات ارزی از جمله خدمات صرافی گردشگری است.

شرکت کارگزاری آگاه

شرکت کارگزاری آگاه یک شرکت کاملا خصوصی است که در سال 1384 به شماره 6252 در شهر ساری به ثبت رسیده و به‌عنوان یک شرکت کاملاً خصوصی با سرمایه 130 میلیارد ریال با رتبه‌ی الف در تالار بورس کیش، اصفهان، اهواز، کرمانشاه، قم، رشت، بابل، بندرعباس، کرمان، شیراز، یزد، آمل، همدان، کرج، تبریز، مشهد، قزوین، تهران و … دارای شعبه است. از عمده فعالیت‌های شرکت می توان به موارد زیر اشاره نمود: خدمات کارگزاری، کارگزاری/معامله‌گری و بازار‌گردانی شامل: معامله اوراق بهادار از قبیل سهام، اوراق مشارکت، حق‌ تقدم خرید سهام، طراحی، تأسیس و مدیریت انواع صندوق‌های سرمایه‌گذاری شامل صندوق‌های در سهام، با درآمد ثابت، با پیش‌بینی سود، مختلط، نیکوکاری و صندوق‌های قابل معامله در بورس، اختیار معامله ، بازارسازی و بازار‌گردانی اوراق بهادار و کالای پذیرفته‌شده.

بیمه آرمان

طرح بیمه “آرمان زندگی” شرکت توانسته گام مؤثری در همراهی با فروش بیمه عمر در صنعت بیمه بردارد. بیمه آرمان در طول مدت بیمه، بخشی از حق بیمه را به عنوان اندوخته بیمه نامه سرمایه‌گذاری کرده و صرف‌نظر از سایر مزایای بیمه‌ای در پایان مدت بیمه نامه، سرمایه قابل‌توجهی را به بیمه‌گذار پرداخت می‌نماید.

نشانی و اطلاعات

شماره تماس : ۲۳۹۵۰-۰۲۱

پست الکترونیکی : [email protected]

نمابر دبیرخانه : 23951923

کد پستی : 33113-19949

instagram.com/tourism.bank

telegram.me/irantourismbank

آدرس ستاد مرکزی : تهران- ابتدای خیابان سئول – ضلع شمال شرقی میدان شیخ بهایی -نبش خیابان ماهتاب – پلاک 45

تلفن : 23952395

تازه های برات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست