ایرانسل برای هفتمین سال متوالی، با کسب رضایتمندی بالای ۹۰ درصدی مشترکان ، موفق به دریافت تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان شد.

به گزارش برات نیوز، ایرانسل موفق به دریافت تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف کنندگان درمراسم روز ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان شد.

این تندیس طی برگزاری مراسمی با حضور دکتر عباس تابش، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و جمعی از مدیران این سازمان و دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل و جمعی از مدیران ایرانسل، تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان به ایرانسل اعطا شد.

مراسم روز ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، ۹ اسفند هر سال و پس از ارزیابی شرکت‌های مختلف در زمینۀ رعایت حقوق مصرف‌کنندگان برگزار می شود.

این مراسم هرساله طی برگزاری همایشی توسط وزارت صمت ، تندیس ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان، را به شرکت‌های برتر اهدا می‌کند.

اعطای تندیس‌های نوزدهمین دورۀ این ارزیابی، مربوط به سال گذشته بوده که پس از اتمام ارزیابی توسط تیم‌های داوری به دلیل شیوع بیماری کرونا و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی با تأخیر و بدون برگزاری همایش حضوری، انجام شد.

اعطای تندیس طلایی با رضایتمندی بالای ۹۰ درصدی مشترکان

بر اساس این گزارش،ایرانسل برای هفتمین سال متوالی، با کسب رضایتمندی بالای ۹۰ درصدی مشترکان، موفق به دریافت تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان شد.

ایرانسل نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، تنها اپراتور تلفن‌همراهی است که امسال موفق به دریافت تندیس رعایت حقوق مصرف‌کنندگان شده است.

در این مراسم، رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا تصمیم این سازمان بر این بود که نزد شرکت‌های برتررفته و تندیس آن ها را اهدا کنیم .

به گفته وی ایرانسل نخستین شرکت برتری است که تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان را بدین شکل دریافت کرده است.

تابش همچنین ضمن اشاره به رشد مصرف دیتا در شرایط کرونایی، بر لزوم افزایش کیفیت خدمات شرکت‌ها با توجه به این شرایط، تأکید کرد.

رشد 85 درصدی مصرف دیتا در دوران کرونا

مدیرعامل ایرانسل نیز در مراسم اهدای این تندیس تصریح کرد: امسال رشد مصرف دیتا در شبکۀ ایرانسل، تقریبا ۸۵ درصد افزایش داشته، در حالی که روند طبیعی رشد مصرف، حدود ۳۵ درصد است.

وی ضمن اشاره به کسب رضایتمندی بالای ۹۰ درصدی مشترکان افزود: به دلیل افزایش مصرف دیتا، نیاز بود ظرفیت شبکه را به همین نسبت توسعه دهیم که کار نسبتاً سنگینی در این راستا انجام شد.

عباسی آرند از همکاری وزارت صمت در خصوص توسعه شبکه و کمک به توسعۀ تجهیزات، ثبت سفارش وامور گمرکی تقدیر و تشکر به عمل آورد.

احداث جاده برای نصب سایت نسل 4 در مناطق صعب العبور

وی افزود: با رشد چشمگیر تقاضا برای مصرف دیتا، ایرانسل در توسعۀ شبکه، اقدامات قابل توجهی انجام داده که از آن جمله می‌توان به احداث جاده برای نصب سایت نسل چهار در مناطق صعب‌العبور کوهستانی اشاره کرد.

مدیرعامل ایرانسل تأکید کرد: هم‌اکنون در قالب طرح USO وزارت ارتباطات و فناوری‌اطلاعات، نزدیک به ۹۰ درصد روستاهایی که جمعیت بالای ۲۰ خانوار دارند، تحت پوشش شبکه تلفن همراه هستند.

بیشتر بخوانید: ایرانسل به داد دانش آموزان “براگور” رسید

عباسی آرند گفت: در روستاهایی که ایرانسل شبکه ایجاد کرده، از طریق رومینگ ملی، دسترسی مشترکان سایر اپراتورها به شبکه نیز فراهم شده و سایر اپراتورها هم متقابلاً این اقدام را انجام داده‌اند که باعث افزایش سطح پوشش شبکه شده است.

بهبود روند عرضه خدمات ایرانسل در دوران کرونا

همچنین علیرضا مهری، معاون فروش و توزیع ایرانسل نیز با اشاره به محدودیت‌های موجود درشرایط کرونایی به تشریح خدمات ارائه شده از سوی ایرانسل به مشترکان پرداخت.

وی خاطرنشان کرد: پیچیدگی‌های ناشی از دوران کرونا در زمینۀ ارائۀ خدمات مناسب به مشترکان، بهبود روند عرضۀ محصولات ، خدمات و فرآیندهای خدمات پس از فروش به مشترکان از جمله اقدامات مهم این شرکت بوده است.

شرایط کرونایی و سخت ترین دوره کاری بخش ارتباط با مشتریان

محمدعلی مقدم، معاون ارتباط با مشتریان ایرانسل نیز ضمن اشاره به رضایتمندی بالای ۹۰ درصدی مشترکان ، از دورکاری کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان ایرانسل، از روزهای نخست اعلام شیوع کرونا در ایران خبر داد.

 وی درادامه گفت: این دوره، شاید سخت‌ترین دورۀ زندگی کاری بخش ارتباط با مشتریان ایرانسل بود؛ زیرا دغدغۀ اصلی ما حفظ کیفیت در پاسخگویی به مشترکان بوده و هدف اصلی، نه فقط پاسخگویی، که رضایتمندی نهایی و حل مشکل است.

بر اساس گزارش مذکور، تندیس ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان، بر اساس مفاد آئین‌نامۀ اعطای گواهینامه و تندیس‌های ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان اهدا می شود.

دریافت لوح تقدیر رضایتمندی مشتریان از انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان

این تندیس به استناد مصوبۀ شورای سیاست‌گذاری مستقر در سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، پس از اتمام ارزیابی توسط تیم‌های داوری در اسفند ماه ۹۸، به شرکت‌های واجد شرایط تعلق گرفت.

اما این تندیس با کسب رضایتمندی بالای ۹۰ درصدی مشترکان به دلیل لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دوران شیوع کرونا، با تأخیر و بدون برگزاری همایش حضوری، به ایرانسل اعطا شده است.

ایرانسل پیش از این، لوح تقدیر «همایش سراسری رضایت‌مندی مشتری با رویکرد حمایت از کالا و خدمات ملی» را نیز از انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان دریافت کرده بود.

اشتراک گذاری :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *