دورکاری و آنلاین کار کردن کارمندان گوگل به دلیل کرونا، برای این شرکت صرفه‌جویی یک میلیاردی به همراه داشته است.

به گزارش برات‌نیوز، بعد از رفع محدودیت‌های قرنطینه حاصل از کرونا، افراد به رزرو آنلاین سفر و هتل پرداختند.

این موضوع برای کسب و کار تبلیغات گوگل موقعیت مناسبی فراهم کرد.

دورکاری کارمندان گوگل نیز سبب شده تا سرمایه این شرکت خرج نشود.

همین موضوع برای گوگل صرفه‌جویی یک میلیاردی به ارمغان آورده است.

شرکت مادر گوگل یعنی آلفابت، در سه ماهه ابتدایی سال جاری میلادی در هزینه‌های مربوط به تبلیغات، سفر و سرگرمی صرفه‌جویی کرد.

این صرفه‌جویی در مقایسه با بازه مشابه در سال گذشته ۲۶۸ میلیون دلار بود.

این اتفاق خوب را می‌توان از نتایج شیوع بیماری کرونا دانست.

با در نظر گرفتن مبنای سالانه، این میزان صرفه جویی بیش از یک میلیارد دلار بوده است.

کاهش 1.4 میلیاردد لاری هزینه تبلیغات

در گزارش سالانه آلفابت مشخص شد هزینه های تبلیغات و کمپین‌ها در سال 2020 حدود ۱.۴ میلیارد دلار کاهش پیدا کرد.

در حقیقت شرکت مادر گوگل هزینه‌ها را کاهش داد.

 کمپین‌ها را متوقف یا مجددا برنامه‌ریزی کرد.

به‌ دلیل همه‌گیری بیماری کرونا، برخی از رویدادها به شکل دیجیتالی برگزار شدند.

از همین رو، هزینه‌های سفر و سرگرمی ۳۷۱ میلیون دلار کمتر شد.

بیشتر بخوانید: دفاتر گوگل مراکز واکسیناسیون می‌شوند

این صرفه‌جویی سبب شد تا هزینه‌های مربوط به استخدام هزاران کارمند بیشتر پوشش داده شود.

قرنطینه حاصل از کرونا سبب شد تا با وجود افزایش ۳۴ درصدی درآمد، هزینه‌های بازاریابی و اداری گوگل در سه ماهه ابتدایی ثابت بماند.

طبق گزارش منتشره از بلومبرگ، با وجود این صرفه‌جویی، گوگل قصد دارد تا اواخر امسال کارمندانش را به دفتر بازگرداند.

روث پورات، مدیر مالی گوگل به سرمایه‌گذاران گفت:

 گوگل در حال برنامه‌ریزی یک مدل هیبریدی‌ست.

ما قصد داریم کارکنانمان را در فضایی قرار دهیم که فشردگی کمتری نسبت به قبل دارد.

گوگل به سرمایه‌گذاری در مستغلات در سراسر جهان ادامه میدهد.

اشتراک گذاری :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *