شرکت‌ های هواپیمایی ایالات متحده روزهای سختی را در طی همه‌گیری بیماری کرونا پشت سر گذاشته و از نظر مالی در شرایط ثابتی نیستند.

به گزارش برات نیوز، رئیس نمایندگی شرکت های هواپیمایی آمریکا و یک مقام ارشد اتحادیه روز سه‌شنبه پرونده‌ای را برای درخواست کمک از دولت فدرال ارائه دادند.

این درخواست برای بار سوم است که به آنها ارائه می‌شود.

از ماه مارس، کنگره به شرکت‌های هواپیمایی مسافربری و باری، فرودگاه‌ها و پیمانکاران نزدیک به 90 میلیارد دلار کمک دولت و وام‌های ارزان قیمت اعطا کرده است.

از جمله 2 دوره قبلی کمک حقوق و دستمزد برای شرکت های هواپیمایی آمریکا که در مجموع 40 میلیارد دلار است، اعطا کرده است.

بسته امدادی 1.9 تریلیون دلاری کرونا که هفته گذشته توسط مجلس ایالات متحده تصویب شد.

14 میلیارد دلار دیگر برای خطوط هوایی مسافربری در نظر گرفته است.

تا شش ماه دیگر کارگران را در لیست حقوق قرار می‌دهد.

انجام این امر منتظر اقدام سنای ایالات متحده است.

وضعیت وخیم شرکت‌ های هواپیمایی ایالات متحده
وضعیت وخیم شرکت‌ های هواپیمایی ایالات متحده

خسارات وارده به شرکت های هواپیمایی آمریکا

نیک کالیو، رئیس شرکت های هواپیمایی آمریکا ، یک گروه تجاری به نمایندگی از خطوط هوایی آمریكا، خطوط هوایی دلتا، یونایتد ایرلاینز و شرکت‌های دیگر، در شهادت قبل از کمیته فرعی حمل و نقل مجلس و زیرساخت‌ها گفت:

«ما هنوز در تلاش و در شرایط سختی هستیم. ما امیدوار بودیم که وضعیت بهتر شود.»

او هشدار داد که:

از اول آوریل بدون دور جدید کمک ده‌ها هزار کارگر هواپیمایی شغل خود را از دست داده یا کسر حقوق و مزایا را تجربه می‌کنند.

در سال 2020، ترافیک مسافران شرکت‌ های هواپیمایی ایالات متحده با 60٪ کاهش به 368 میلیون مسافر و کم‌ترین میزان از سال 1984 رسیده است.

خسارات قبل از مالیات، 46 میلیارد دلار اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: کاهش ارزش سهام شرکت های هواپیمایی آمریکا

کاليو همچنین اظهار داشت که:

آنها همچنان تقريباً 150 ميليون دلار وجه نقد را هر روز از دست می‌دهند.

لایحه فعلی کرونا همچنین شامل 8 میلیارد دلار برای فرودگاه‌ها و صاحبان امتیاز و 1 میلیارد دلار برای پیمانکاران هواپیمایی است.

جوزف دپیت، رئیس انجمن خلبانان خط هوایی، به قانونگذاران گفت که:

«تعهدات رزرو طولانی مدت و فقدان تقاضای سفر تجاری باعث می‌شود که بعضی از شرکت‌های حمل و نقل اطمینان چندانی برای فعال سازی مجدد و آموزش مجدد خلبانان خشمگین یا غیر فعال نداشته باشند.»

نماینده پیتر دفازیو، رئیس کمیته حمل و نقل، گفت که:

«امیدواریم که تا تاریخ 30 سپتامبر، دیگر به نیاز کمک دیگری برای حقوق و دستمزد شرکت های هواپیمایی نداشته باشیم.»

 

اشتراک گذاری :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *