طراحی مجدد جستجوی گوگل ظاهرا کمی دردسر ساز شده است و گوگل، این غول بزرگ جستجو را مجبور به پاسخ بعضی از سوالات در مورد آن کرده است.

به گزارش برات نیوز، وکلای دادگستری از 38 ایالت، اتهامات ضد انحصارى را درباره تجارت جستجوی گوگل مطرح کردند.

غول جستجو اکنون به این ادعاها پاسخ داده است.

پاسخ ما به دادخواست دادستان‌های کل کشور در مورد طراحی مجدد جستجوی گوگل :

موتور جستجوی گوگل برای ارائه مناسب‌ترین نتایج به شما ارائه شده است.

ما می‌دانیم که اگر نتایجی که به شما می‌دهیم را دوست ندارید، با گزینه‌های بی شمار دیگری از جمله آمازون Expedia ،Tripadvisor و بسیاری دیگر با یک کلیک فاصله دارید.

بنابراین ما برای بهبود نتایج خود، با طراحی و ارائه ویژگی‌های مفید در جستجو از جمله نقشه‌ها، لینک به محصولات و خدماتی که می‌توانید مستقیماً خریداری کنید، گزینه‌های پرواز و هتل و اطلاعات مشاغل محلی مانند ساعات کار و خدمات تحویل، به کار خود ادامه می‌دهیم.

ببینید که چگونه نتایج جستجوی ما طی سال‌های گذشته تکامل و بهبود یافته است.

این همان چیزی است که نتایج جستجوی ما در 2000–10 لینک آبی وجود دارد، اما هیچ ویژگی مفید دیگری وجود ندارد.

طراحی مجدد جستجوی گوگل

این شکل ظاهری امروز آنهاست. اطلاعات مفیدتر، ارتباط مستقیم بیشتر با مشاغل، لینک‌های بیشتر به وب سایت‌ها.

آزمایش دقیق ما به ما می‌گوید که شما خیلی بیشتر این نوع نتایج غنی را ترجیح می‌دهید.

به نظر می‌رسد سایر موتورهای جستجو مانند Microsoft’s Bing هم همین بازخورد را شنیده‌اند.

چرا که آنها همچنین برای ارائه این نوع نتایج مستقیم پیشرفت کرده‌اند.

برای اینکه دقیقاً به موضوعات مطرح شده در دادخواست امروز بپردازیم، این نشان می‌دهد که ما نباید برای بهتر کردن جستجو تلاش می‌کردیم و در حقیقت باید از نظر شما کمتر مفید باشیم.

وقتی محصولات و خدمات محلی را جستجو می‌کنید، ما اطلاعاتی را به شما نشان می‌دهیم که به شما کمک می‌کند مستقیماً با مشاغل ارتباط برقرار کنید و به آنها کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری را جذب کنند.

چه مشاغلی از طراحی مجدد جستجوی گوگل آسیب می بینند

این دادخواست خواستار تغییراتی در طراحی جستجوی گوگل است و ما را ملزم می‌کند به جای ارتباط مستقیم با مشاغل، واسطه‌های آنلاین را به طور برجسته نشان دهیم.

طراحی مجدد جستجوی گوگل با این روش به کیفیت نتایج جستجوی شما آسیب می‌رساند.

این به ضرر مشاغلی مانند خرده فروشان، رستوران‌ها، تعمیرگاه‌ها، خطوط هوایی و هتل‌هایی است که لیست شدن آنها در گوگل به آنها کمک می‌کند تا کشف شوند و مستقیماً با مشتریان ارتباط برقرار کنند.

آنها برای دستیابی به مشتریان جدید و رقابت با سیستم عامل‌های بزرگ تجارت و مسافرت و سایر تجمع‌کنندگان و واسطه‌ها دشوارتر خواهند بود.

موتور جستجوی گوگل
موتور جستجوی گوگل

داده ها نشان می‌دهند که نتایج محلی ما در جستجو ماهانه، بیش از 4 میلیارد ارتباط مستقیم برای مشاغل ایجاد می‌کند.

(مانند بازدید از وب سایت مشاغل، افرادی که با فروشندگان تماس می‌گیرند، راهنمایی برای فروشگاه‌ها و سفارش غذا از رستوران‌ها).

مهم‌ترین محرک برای نتایج جستجو، سوالات خاص

حتی همانطور که ما به نتایج جستجوی خود محتوا و ویژگی‌هایی اضافه کرده‌ایم، از زمان ایجاد جستجو، هر سال بر حجم مراجعه ما به سایت‌های غیر گوگل افزوده شده است.

صفحه نتایج جستجوی ما که قبلاً 10 پیوند را نشان می‌داد، اکنون به طور متوسط 26 پیوند خروجی در دستگاه‌های تلفن همراه را نشان می‌دهد.

ادعاهای مطرح شده توسط رگولاتورها و دادگاه‌های سراسر جهان، از جمله کمیسیون تجارت فدرال ایالات متحده، مقامات رقابت در برزیل، کانادا و تایوان و دادگاه‌های انگلستان و آلمان از نزدیک مورد بررسی قرار گرفته‌اند.

همه موافقت کردند که تغییرات ما برای بهبود نتایج جستجو طراحی شده است.

بیشتر بخوانید: چاپ ابری گوگل رسما تعطیل شد

همچنین کاملاً مشخص شده است که مهم‌ترین محرک برای نتایج جستجوی ما سوالات خاص است نه داده‌های شخصی شما.

ما می‌دانیم که بررسی دقیق شرکت‌های بزرگ مهم است و ما آماده پاسخگویی به سوالات و حل مشکلات هستیم.

اما این دادخواست به دنبال طراحی مجدد جستجو به طریقی است که باعث می‌شود آمریکایی‌ها از اطلاعات مفید محروم شوند و توانایی ارتباط مستقیم مشاغل با مشتریان را خدشه‌دار کنند.

ما مشتاقانه منتظر ارائه این پرونده در دادگاه هستیم، در حالی که همچنان بر ارائه تجربه جستجوی با کیفیت برای کاربران خود متمرکز هستیم.

این دادخواست همچنین حاوی ادعاهایی است که قبلاً درباره نحوه توزیع جستجو و فناوری‌های تبلیغاتی ما مطرح شده است.

اشتراک گذاری :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *