این خرده فروش سوئدی قصد دارد بیشتر به سمت خرید آنلاین رو آورد. به همین منظور قصد دارد سال آینده ۲۵۰ فروشگاه خود را در نقاط مختلف جهان تعطیل کند چرا که در زمان شیوع ویروس کرونا با مشکل فروش روبرو هستند.

کاهش فروش 5 درصدی فروشگاه H&M به دلیل کرونا

به گزارش  برات نیوز، این خرده فروش زنجیره ای سوئدی روز پنجشنبه اعلام کرد که قصد دارد صدها فروشگاه را به دلیل ادامه بحران کرونا که به کاهش فروش 5 درصدی این شرکت در ماه سپتامبر منجر شده، تعطیل کند.

هلنا هلمرسون، مدیر عامل فروشگاه H&M در بیانیه ای رسمی اعلام کرد: در طول شیوع این بیماری همه گیر هرروز مشتریان بیشتری به خرید آنلاین روی آورده اند و این مشخص می‌ کند که آنها برای یک تجربه راحت و الهام بخش که در آن فروشگاه های آنلاین در تلاش برای تعامل و تقویت یکدیگر حرکت می کنند، ارزش قائل هستند.

وی ادامه داد:

«برای اطمینان از اینکه پیشنهادات ما به مشتریان مرتبط بوده و برای بهبود دسترسی به همه کانال‌ها، سرعت و انعطاف پذیری در آینده به ویژه در بخش زنجیره تامین اهمیت بیشتری خواهد یافت.

H&M در حال حاضر بیش از 5000 فروشگاه دارد و تعطیلی های سال آینده 250 فروشگاه در حقیقت 5 درصد از آنها را تشکیل می دهد.

رشد تقاضا برای محصولات با ارزش و پایدار

شیوع بیماری همه گیر کرونا برخی از فروشگاه های H&M را مانند دیگر خرده فروشان مجبور به تعطیلی کرد و در نتیجه این حرکت این فروشگاه تا حدودی درآمد خود را از دست خواهد داد.

هلمرسون گفت:

“اگرچه چالش‌ها خیلی دور از دسترس نیستند ، اما ما معتقدیم که بدترین وضعیت در پس ماست و ما در موقعیت خوبی قرار داریم که از این بحران، قوی تر بیرون بیاییم. انتظار می رود در پی شیوع این همه گیری ، تقاضا برای محصولاتی با ارزش خوب و محصولات پایدار رشد کند و پیشنهادات ما در این موقعیت برای مشتری اهمیت زیادی دارد.”

ایجاد ارزش افزوده برای مشتری

وی افزود: «ما در حال تسریع روند کار خود هستیم تا همچنان ارزش افزوده بیشتری برای مشتری ایجاد کنیم.»

فروشگاه زنجیره ای H&M به دیگر شرکت ها مانند ویکتوریا سکرت، JCPenny  و چندین شرکت دیگر پیوست که به تازگی تعطیلی فروشگاه های خود را اعلام کرده اند.

اشتراک گذاری :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *