اینستاگرام پلتفرمی جهانی برای به اشتراک گذاری تصاویر است. اما این برنامه در سال‌های اخیر تبدیل به محلی برای فعالیت مشاغل و کسب و کارهای مختلف شده است.

این روزها بسیاری از شرکت‌ها حضور بسیار پر رنگی در رسانه‌های اجتماعی اصلی مانند فیس بوک، توییتر و اینستاگرام دارند. با این وجود، یافتن این مشاغل معمولاً باعث می‌شود کاربران برای جستجوی آنها نامشان را در این برنامه تایپ کنند، که کار مفیدی است، اگرچه به نظر می‌رسد که ممکن است بعضی از کاربران برای انجام این کار خیلی تنبل باشند.

با این حال، اگر شما صاحب شغلی هستید و دوست دارید پیدا کردن شما در رسانه‌های اجتماعی برای مشتریانتان آسان‌تر شود، اینستاگرام ویژگی کد QR خود در سراسر جهان گسترش داده است. این به آن معناست که تنها کاری که باید انجام دهید، ساختن کد QR است که به پروفایل اینستاگرام شرکت شما مرتبط است، آن را چاپ کنید تا کاربران بتوانند به راحتی آن را با دوربین گوشی هوشمند خود اسکن کرده و مستقیماً آن را به پروفایل شما منتقل کنند.

اینستاگرام و شناسایی مشاغل
اینستاگرام و شناسایی مشاغل به افراد

اگر این امر برای شما آشنا به نظر می‌رسد، به این دلیل است که اینستاگرام در سال ٢٠١٩ این ویژگی را در ژاپن راه‌اندازی کرده بود، اما به نظر می‌رسد که هم اکنون این کمپانی این ویژگی را در سراسر جهان به ارمغان آورده است که مشاغل در سرتاسر جهان بتوانند از این ویژگی استفاده کنند. اینستاگرام قبلا یک ویژگی مشابه با نام Nametag داشت، اما به نظر می‌رسد که اکنون آنها به لطف کدهای QR این ویژگی را کم اهمیت‌تر می‌کنند.

اینستاگرام اولین برنامه‌ای نیست که از کدهای QR استفاده می‌کند، اما خوب است بدانید که آنها بلاخره به کار افتاده‌اند که انعطاف پذیری بیشتری به کسب و کار در چگونگی دستیابی به مشتری و چگونگی پیدا کردن آنها توسط مشتریان می‌دهد.

 

اشتراک گذاری :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *