نخستین شعبه «ملی‌ پلاس» با هدف ارائه خدمات الکترونیک به مشتریان بانک ملی ایران و مراجعه کنندگان افتتاح شد.

به گزارش برات نیوز، در این شعبه، محصولات و سرویس‌های جدید بانک ملی ایران و شرکت پرداخت الکترونیک سداد ارائه می شود.

با راه‌اندازی و توسعه مرکز نوآوری و دیجیتال در شرکت پرداخت الکترونیک سداد، امکان بهره‌مندی و استفاده از ایده‌های تمامی افراد خلاق، استارتاپ‌ها و فین‌‌تک‌ها ایجاد خواهد شد.

 مدیر عامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد با بیان مطلب فوق گفت:

نگاه به «اپلیکیشن ایوا» این است که با ارائه خدمات الکترونیکی نوآورانه، بزودی به یک «سوپر اپلیکیشن» تبدیل شود.

محمدعلی محمودزاده افزود:

یکی از خدمات خلاقانه در مسیر سوپر اپلیکیشن شدن ایوا، ایواتی‌وی (IVA TV) است.

این امکان می‌تواند جذابیت‌های بصری این اپلیکیشن را بیشتر کند.

به گفته وی «اپلیکیشن ایوا» بزودی راه‌اندازی و آماده ارائه خدمت به کاربران و مخاطبان این اپلیکیشن است.

بیشتر بخوانید: حمایت “سداد” از فینتکها و رمزارزها

ملی پلاس باهدف ارائه خدمات الکترونیکی

بر اساس این گزارش شعبه تمام الکترونیک ملی پلاس باهدف ارائه خدمات الکترونیکی و نوین بانکی، در تاریخ 22 دی‌ماه سال 1399 با حضور مدیران ارشد این بانک افتتاح شد.

در شعب ملی پلاس تمامی خدمات بانکی به‌جز خدمات مبتنی بر وجه نقد به‌صورت رایگان به‌تمامی مشتریان بانک ملی ایران ارائه می‌شود.

مشتریان می‌توانند با مراجعه به کارشناسان شعبه، ضمن دریافت مشاوره‌های بانکی، از فضای کتابخانه و کافی‌شاپ هم بهره‌مند شوند.

همچنین در این شعبه همه سامانه‌های بانکداری دیجیتال ازجمله:

ربات آلفا،

خودگردان،

خودبانک،

خودپرداز،

کیوسک چندمنظوره، CASHLESS

و VTM نیز وجود دارد.

گفتنی است امروز سه شنبه مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت پرداخت الکترونیک سداد ضمن بازدید از امکانات نخستین شعبه ملی پلاس با مدیران این مجموعه دیدار و گفتگو کرد.

در جریان این نشست، محمودزاده ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات نوآورانه صورت گرفته در این شعبه، محصولات و سرویس‌های جدید و خلاقانه بانک ملی ایران و شرکت پرداخت الکترونیک سداد را به‌عنوان خدمات نوین بانکی برای تمام مردم ایران برشمرد.

اشتراک گذاری :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *