نمایندگی های کادیلاک اعتقاد دارند که هزینه‌هایی که برای ارتقای محصولات انجام می شود، ارزشش را ندارد.

به گزارش برات نیوز نمایندگی های کادیلاک ممکن است تا برنامه‌های جنرال موتورز (GM) را برای برقی کردن اتومبیل‌هایش مختل کنند.

مشاوران وال استریت ژورنال ادعا می‌کنند که تقریبا 150 نمایندگی GM در ایالات متحده تصمیم گرفته‌اند تا فروش برند کادیلاک را کنار بگذارند.

آن‌ها ترجیح می‌دهند تا فروش و واگذاری نمایندگی را بپذیرند (از 300000 دلار تا بیش از 1 میلیون دلار).

به جای اینکه حدود 200000 دلار برای ارتقا نمایندگی‌ خود توسط ایستگاه‌های شارژ، سخت‌افزار تعمیر و سایر تجهیزات مورد نیاز برای فروش خودروهای برقی، هزینه کنند.

بسیاری از این نمایندگی ها تنها چند عدد کادیلاک در ماه می‌فروشند.

در مقابل تعداد بیشتری بیوک، شورولت و GMC به فروش می‌رسانند.

اما با اینکه جنرال موتورز در حدود 880 واحد از نمایندگی های کادیلاک در کشور دارد، این تصمیم هنوز هم یک ضربه قابل توجه است.

خودروی برقی جنرال موتورز موجود  در نمایندگی های کادیلاک
نمایندگی های کادیلاک از واگذاری امتیاز نمایندگی خود صحبت می‌کنند.


روری هاروی رئیس برند کادیلاک، در گفتگو با وال استریت ژورنال تأیید کرد که GM خرید سهام‌های شرکت را ارائه می‌دهد، اما نگفت که چه تعداد فروشنده آن‌ها را پذیرفته‌اند یا ارزش آن‌ها چقدر است.

بیشتر بخوانید: جنرال موتورز 68 هزار شورلت را فراخواند

تاثیر تصمیم نمایندگی های کادیلاک بر آینده‌ی خودروهای الکتریکی

این خروج ازنمایندگی برای برندهای اتومبیل معمولی، بر مزایای بالقوه برندهای خودوری برقی دیگری مانند تسلا تأکید می‌کند.

از آنجا که مارک‌هایی مانند GM وابستگی زیادی به نمایندگی‌ها دارند. بنابراین باید نمایندگی‌ها را قانع کنند تا فروش بالایی داشته باشند.

این مهم، در حالیکه اطمینانی در مورد تقاضا وجود ندارد، حتی بدون در نظر گرفتن تاثیر همه‌گیر شدن بیماری کرونا، دشوار است.

تسلا و دیگر سازندگان اتومبیل‌های برقی که محصول خود را بدون واسطه به مشتری می‌فروشند، محدود به فروشگاه‌های فیزیکی نیستند و از قبل زیرساخت‌های موجود برای مراکز خدمات را فراهم آورده‌اند.

نمایندگی های کادیلاک ممکن است در آینده انتخاب زیادی نداشته باشند.

کالیفرنیا فروش خودروهای جدید بنزینی را تا سال 2035 ممنوع خواهد کرد.

این احتمالاً باعث خواهد شد که خودروسازان بدون توجه به احساس مالکان نمایندگی‌ها، اتومبیل‌های برقی خود را به بازار عرضه کنند.

واگذاری نمایندگی‌ های کادیلاک صورت موقتی نیستند. با نزدیک شدن به موعد مقرر، احتمال تغییر نظر برخی از نمایندگی‌ها در مورد فروش خودروهای برقی وجود دارد.

اشتراک گذاری :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *